|
Auteur |
Bericht |
starter
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 10 mei 2012 21:54 Onderwerp: inspanningsverplichting uitzendbureau bij fase C |
|
|
als je bij het uitzendbureau een fase C (onbepaalde tijd) contract hebt en het werk eindigt, hoe ver gaat de inspanningsverplichting voor het uzb om de uitzendkracht weer aan werk te helpen?
Is dit een marginale verplichting? Als er geen vervangend werk voorhanden is kunnen zij opzeggen met een opzegtermijn van een maand? Kan de beeindiging van fase C ook d.m.v. een vaststellingsovereenkomst (waarbij het initiatief van het uzb uitgaat)? |
|
|
|
 |
bellenbellen
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 12:10 Onderwerp: |
|
|
Hoorde van iemand (als dit waar is zou ik moeten uitzoeken) indien het uitzendbureau in gedurende 3 maanden geen werk voor jouw heeft gevonden (in die 3 maanden moeten ze jouw wel netjes uitbetalen ook al werk je niet), ook fase C zou gaan vervallen. Oftewel ontslag.
Van een kennis van mij die bij A7 personeel heeft gewerkt leerden ze hoe je het beste uitzendkrachten uit Fase C daar ver vandaan kunt houden. Zo had een collega bij mij om de zoveel tijd "3 maanden" vakantie omdat ze haar geen C contract wilden aanbieden. |
|
|
|
 |
|