|
Auteur |
Bericht |
baba
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA):
|
Geplaatst: wo 16 mei 2007 21:20 Onderwerp: geuridentificatieproef |
|
|
Ik ben een paper aan het schrijven over de geuridentificatieproef. Mijn probleemstelling was: Is de geuridentificatieproef toelaatbaar om als bewijs te dienen in het strafrecht?. Ik ben er echter achtergekomen dat dit een te ruime probleemstelling is voor een paper van 2500-4000 woorden. Heeft iemand een suggestie voor een beperktere probleemstelling met betrekking tot de geuridentificatieproef??? |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 16 mei 2007 21:50 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Mijn probleemstelling was: Is de geuridentificatieproef toelaatbaar om als bewijs te dienen in het strafrecht |
Oooooh, die probleemstelling!
Deze is het niet, maar dat weet je al. Ze is te ruim en voldoet niet aan de eisen van wetenschappelijk onderzoek. Ik zit er ook mee. Schiet je niets mee op... Helaas, ik kan je niet helpen. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 12 jun 2007 14:18 Onderwerp: |
|
|
Baba, heb je inmiddels een betere probleemstelling kunnen formuleren?
Ik vond het een interessante vraag/onderwerp, dus ik heb nog aan mijn zus gevraagd of zij er iets meer mee kon. Mijn zus werkt nl. met honden. Zij wist alleen dan weer niets van de geuridentificatie, dus daar kon ik je ook niet verder mee helpen.
Sindsdien heeft ook niemand meer gepost, maar ik ben toch benieuwd wat het is geworden!
Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid, de methode, de gevolgen van de proef? _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
|