|
Auteur |
Bericht |
Woutersj
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 31 mei 2008 15:44 Onderwerp: gesprek student-stage |
|
|
Hallo,
ik ben uitgenodigd voor een gesprek voor een studentstage. Hoe groot is de kans dat je wordt aangenomen hiervoor als je op gesprek mag komen? Ze zeggen dat het meer een gesprek wordt om over mij persoonlijk te praten.
gr. |
|
|
|
 |
mcvg
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): Berichten: 279
|
Geplaatst: ma 02 jun 2008 12:53 Onderwerp: |
|
|
In mijn geval werd meteen tijdens het begin van het gesprek al gezegd dat de stage door zou gaan en dat het meer een kennismakingsgesprek was, een vriendin van me had ook deze ervaring. Het lijkt me dus zeer waarschijnlijk dat als ze je uitnodigen je ook je stage daar kunt lopen. |
|
|
|
 |
RonnyJ
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 338
|
Geplaatst: di 03 jun 2008 11:46 Onderwerp: |
|
|
Je moet het beeld bevestigen wat zij van jou hebben. Je hebt waarschijnlijk een goede indruk achtergelaten in je brief en je cv. Dus als je dat kan 'waarmaken' hoef je je nergens druk over te maken. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 03 jun 2008 22:37 Onderwerp: |
|
|
Woutersj, ik geef je 91,3% meer kans. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
|