dave 1971
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 09 okt 2010 12:31 Onderwerp: geschil met bovag garage |
|
|
Heb mijn auto in onderhoud bij bovaggarage, bij deze man kwam ik 12 jaar geleden al toen werkte hij bij de opelgarage, ik ben hem trouw gebleven, aardige man en je gunt hem het beste met zijn gezin.
Ik kom met mijn auto bij bandenzaak voor de winterbanden, zegt de eigenaar tegen mij,,Er is iets met je spruitstuk,,,,ga naar je garage en laat het nakijken... ik gelijk naar garage heen,,, hij hoorde niks, heb toen gelijk afspraak gemaakt voor beurt zodat hij meer tijd had om er naar te kijken......Voordat ik de auto achter liet nog gezegt kijk naar het spruitstuk....kom de auto ophalen,,,Er is niets met je spruitstuk aan de hand.... binnen een maand spruitstuk kapot, uitlaatklep naar binnen geslagen 5 kleppen krom, zuigers nieuw etc,,, kosten 4000 euro.
Ik heb hem getracht te bellen,, geen gehoor,,,,garage op vakantie,,,sms gestuurd....geen reactie...auto is mijn werk,, ik moest hem laten maken, toen hij klaar was ben ik terug naar hem gereden en heb hem de onderdelen laten zien,, de filters bleken ook niet verwisselt te zijn etc... ik heb hem in gebreke gestelt,, dit ook bevestigd,, tot 3x toe,, heb gesprobeert een afspraak te maken om het bespreekbaar te maken,, ik heb nu incasso, wie kan mijn helpen |
|