Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
vlinder2124
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 09 apr 2013 12:34 Onderwerp: gescheiden |
|
|
Hallo
Ik.hoop dat jullie mij van enige informatie kunnen voorzien.
Voor ong 4 jaar terug ben.ik.gescheiden van.mijn toenmalige man
Nu hadden wij de scheiding goed geregeld althans dat dacht ik
Wij woonden in dedemsvaart waar wij.vanuit daar een.huis hadden gekocht in emmeln eenmaal daar wonende liep ons huwelijk stuk
We hadden een.hypotheek bij de dsb bank
We hebben de scheiding geregeld via onze.toenmalige advocaat
Mijn ex man wilde daar blijven wonen.
Wij hebben dus op de scheidings akte staan dat hij het huis op naam kreeg en.de hypotheek
Nu.heeft hij het huis op naam maar de hypotheek staat nu nog steeds ook op mijn naam
wat kan.ik hieraan doen kan.ik eisen dat het huis wat hij.nu onder verhuurd toch weet op mijn naam kan.krijgen dan.ben.ik best bereid om gedeelte van de hypotheekkosten te betalen
Want nu krijg ik om de 2 weken van.de DSB.bank brieven over openstaande bedragen.die ik moet voldoen omdat hij de hypotheekkosten waarschijnlijk niet meer.kan.opbrengen
Ik heb dus nu ook totaal geen.contact meer met mijn.ex man
Voor de 10 jaren dat we getrouwd.waren hoefde ik dus ook.geen alimentatie te ontvangen
Enkel wilde ik alimentatie voor ons kind wat.hij.dus ook niet.betaald waar ik iedere keer de lbio achteraan moet sturen |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|