|
Auteur |
Bericht |
Swiffer
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 24 mrt 2011 22:11 Onderwerp: gemeente betaald griffie kosten niet |
|
|
Even een vraag de gemeente moet griffie kosten terug betalen van rechter, maar doet dit niet. Wat kan ik doen om toch mijn kosten terug te krijgen.  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 24 mrt 2011 23:35 Onderwerp: |
|
|
Is de gemeente in hoger beroep gegaan?
Zo nee, dan kun je een incassobureau inschakelen en desnoods naar de civiele rechter stappen. Maar ik zou eerst proberen de juiste persoon te spreken te krijgen, bijv. de burgemeester. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 25 mrt 2011 22:44 Onderwerp: Re: gemeente betaald griffie kosten niet |
|
|
Swiffer schreef: | Even een vraag de gemeente moet griffie kosten terug betalen van rechter, maar doet dit niet. Wat kan ik doen om toch mijn kosten terug te krijgen.  |
Beschikt de gemeente over uw rekeningnummer? |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: za 26 mrt 2011 11:52 Onderwerp: |
|
|
Even een briefje met verwijzing naar de uitspraak en verzoeken of ze het geld over willen maken op uw rekeningnummer binnen een bepaalde termijn. Na afloop van deze termijn zou u de gemeente in gebreke kunnen stellen etc. maar het lijkt me dat de gemeente op basis van uw briefje wel gewoon zal betalen. |
|
|
|
 |
|