Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 23 apr 2006 15:06 Onderwerp: |
|
|
Dat noem ik nou gewoon topservice. Dank voor de uitleg trouwens! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: zo 23 apr 2006 15:28 Onderwerp: |
|
|
Xman83 schreef:
Quote: | Maar nou dacht ik, zou je dan dus op die nieuwe laptop weer een jaar garantie hebben? De garantie bij A. op een laptop is namelijk een jaar. In eerste instantie lijkt het me logisch want een produkt mag in beginsel dus niet kapot gaan binnen een te snelle termijn. Maar omdat hij al zo erg goed vergoed was in een eerder geval, zou het me ook niet onredelijk lijken als hij nu beperkter garantie heeft.
|
Je kunt het ook omdraaien, het is zelfs een duurder model waar misschien ook wel meer verwacht van mag worden, bijvoorbeeld een langere levensduur. Wellicht heeft de consument door de vervanging van een duurder model dus wel recht op een nog langere garantie zelfs. Het zou niet redelijk zijn om dan nog maar zo'n korte periode garantie te hebben over het product. De wettelijke garantie en wat mij betreft ook gewoon de fabrieksgarantie begint dus gewoon weer opnieuw. Dat het in sommige gevallen dan wel zo is dat er een bepaalde vergoeding betaald dient te worden lijkt me niet meer dan redelijk. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|