frankboelens
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 16 nov 2008 15:12 Onderwerp: fout geplaatst kunstof kozijn |
|
|
Geachte lezer,
onlangs heb ik een nieuw kunstof kozijn geplaatst gekregen. Indien de raam dicht is staat alles fijn recht, maar als ik de raam op kiep stand zet, dan staat hij ongeveer 1 cm uit het lood. Scheef dus.
De leverancier is komen kijken naar mijn klacht, maar zegt dat dit normaal is, en dat dit bij elk kozijn is. Er is volgens hem niets meer aan te doen.
Zelf heb ik nog niets betaald en wil dit ook niet doen zolang het gebrek niet is opgelost. ik betaal immers voor een goed product.
Nu zegt de leverancier dat ze er niets aan kunnen doen en als het mij niet bevalt komen ze het er morgen wel uit halen, maar dan zit ik met een groot gat in de muur. Levertijd van een nieuw kozijn duurt 10 weken. Hun fimra levert niet aan mij dan omdat het probleem altijd zou blijven.
1 Nu is mijn vraag wat zijn mijn plichten mbt betaling ?
2 mag een leverancier zomaar het kozijn er uit halen zonder dat dit dichtgemaakt wordt ?
3 Indien ik niet betaal omdat voor mij het geleverde product niet in de afgesproken staat is afgelverd, heeft de leverancier dan het recht om het kozijn er uit te komen te halen.
4 Kan ik ergens een keuring laten uitvoering of het kozijn wel goed staat ?
Alvast bedankt voor uw reactie. |
|