|
Auteur |
Bericht |
caris
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 17 feb 2012 13:36 Onderwerp: exploot van beteking en bevel via de mail? |
|
|
Vorige week kreeg mijn man een exploot van betekening en bevel via de mail.Hoe men aan zijn mailadres komt was vraag 1 maar mijn vraag is mag dit zomaar via de mail?
Inlusief alle kosten zoals
- Buitengerechtelijke kosten EUR 178,50
- Exploot van betekening en bevel EUR 87,41
- Informatiekosten EUR 16,66
- Rente tot heden EUR 49,54.
We hadden een afbetalingsregeling met een ander startbedrag waarbij reeds al deze kosten al een keer erbovenop kwamen,nu krijgen we wederom alle kosten er bovenop terwijl we de vorige nog aan het betalen zijn.(gaat om hypotheek achterstand van nu 1 maand in het vooruit).
alvast bedankt. |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: vr 17 feb 2012 15:41 Onderwerp: |
|
|
Met verzoek om een leesbevestiging, waar jullie op zijn ingegaan?? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 17 feb 2012 20:09 Onderwerp: Re: exploot van beteking en bevel via de mail? |
|
|
caris schreef: | Vorige week kreeg mijn man een exploot van betekening en bevel via de mail.Hoe men aan zijn mailadres komt was vraag 1 maar mijn vraag is mag dit zomaar via de mail?
Inlusief alle kosten zoals
- Buitengerechtelijke kosten EUR 178,50
- Exploot van betekening en bevel EUR 87,41
- Informatiekosten EUR 16,66
- Rente tot heden EUR 49,54.
We hadden een afbetalingsregeling met een ander startbedrag waarbij reeds al deze kosten al een keer erbovenop kwamen,nu krijgen we wederom alle kosten er bovenop terwijl we de vorige nog aan het betalen zijn.(gaat om hypotheek achterstand van nu 1 maand in het vooruit).
alvast bedankt. |
Het is, naar ik aanneem, een afschrift van een op het daartoe bestemde adres betekend exploot? |
|
|
|
 |
caris
|
Geplaatst: zo 26 feb 2012 15:31 Onderwerp: re |
|
|
nee,het komt zelfs van een andere plaats en van een andere persoon,ik heb via de mail gereageerd en kreeg een reactie dat ik per ommegaande moet bellen,ook weer door een ander persoon gemaild.....het betreffende rekeningnummer in de mail klopt met wat ons bekend is maar verder snappen wij er niets van.er is via de post niets gekomen,ook niet aangetekend oid.vandaar ook mijn vraag of dit zomaar kan via de mail. :en wat verstandig is om te doen. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 26 feb 2012 16:33 Onderwerp: Re: re |
|
|
caris schreef: | nee,het komt zelfs van een andere plaats en van een andere persoon,ik heb via de mail gereageerd en kreeg een reactie dat ik per ommegaande moet bellen,ook weer door een ander persoon gemaild.....het betreffende rekeningnummer in de mail klopt met wat ons bekend is maar verder snappen wij er niets van.er is via de post niets gekomen,ook niet aangetekend oid.vandaar ook mijn vraag of dit zomaar kan via de mail. :en wat verstandig is om te doen. |
Laat dat exploot dan eens zien. |
|
|
|
 |
|