|
Auteur |
Bericht |
tigger
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 28 okt 2010 21:14 Onderwerp: ex weigerd kinderen naar vader te laten gaan |
|
|
Wie kan ons helpen.
Mijn man heeft uit een eerder huwelijk 2 kinderen helaas heeft zij een puinhoop van haar en de kinderen hun leven gemaakt met alle instanties erbij wij hebben de kinderen al enkele maanden in huis gehad omdat zij ze niet aankon. Nu in ene weigerd ze de kinderen naar ons toe te laten gaan en houd ze dan ook bij hun vader en broertje en zusje weg alleen maar omdat ze eist met de vader en mediator(van een of andere instantie) om de tafel te gaan. Wat kunnen we hier mee staat zij in haar recht?
Laatst aangepast door tigger op vr 29 okt 2010 9:05, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
musje
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 29 okt 2010 0:26 Onderwerp: |
|
|
Hallo Tigger
Als je nu in het vervolg heel even een punt tussen de zinnen zet , dan is het iets makkelijker lezen.
Heeft ze een reden opgegeven waarom de kinderen niet meer mogen komen?
Waarom wil je niet om de tafel tigger?
Probeer als volwassen mensen en in het belang van de kinderen hier uit te komen. Praten kan soms heel verhelderend zijn in dit soort situaties .
Dus de eer is aan jullie of je wel of niet gaat.
Succes |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: vr 29 okt 2010 9:33 Onderwerp: |
|
|
Ligt de omgangsregeling vast in een beschikking van de rechtbank of een convenant? |
|
|
|
 |
tigger
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 29 okt 2010 10:07 Onderwerp: |
|
|
De omgangsregeling staat in de scheidingspapieren. Deze is het weekend om de 14 dagen we hebben ze elke donderdag te eten omdat ze vader miste dit gebeurd door haar dus ook niet meer.
We hebben de kinderen al meerdere malen voor langere tijd in huis gehad omdat zij "ze niet aan kon" en hebben daardoor ook al meerdere keren met elkaar om de tafel gezeten. Helaas gaat dit dan voor kortere tijd goed en vervalt ze daarna in haar oude patroon door te zieken en nu dit keer over de rug van de kinderen door ze bij ons weg te houden. |
|
|
|
 |
musje
|
Geplaatst: vr 29 okt 2010 11:52 Onderwerp: |
|
|
Hallo Tigger
Ik zou zeggen des temeer redenen om te gaan praten. Als je mijn verhaal leest dan is mijn ex schoonzoon -antisociaal- narcist etc. Maar in het belang van de kinderen moet je altijd gaan praten. Wat volwassen mensen onderling hebben of hebben gedaan staat hier buiten. In mijn praktijk ervaring (werk)gaat het altijd om de strijd tussen volwassenen want ze gunnen elkaar het licht niet in de ogen. En de kinderen zijn daar niet mee geholpen. Zie de realiteit onder ogen en laat je van de goede kant zien. Het is altijd in je voordeel.
Musje |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: vr 29 okt 2010 12:52 Onderwerp: |
|
|
musje schreef: | Ik zou zeggen des temeer redenen om te gaan praten. | Maar doe iig een poging/toon je bereid om onenigheid 'in de minne' op te lossen; zal natuurlijk zelden tot iets goeds leiden, maar betekent altijd een plus bij latere schermutselingen 'in rechte'.
Zie voor hoe iets 'bij de rechter' volstrekt uit de hand kan lopen b.v. dit verhaal. |
|
|
|
 |
|