|
Auteur |
Bericht |
prive
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 26 mrt 2008 18:43 Onderwerp: en nu? |
|
|
Hallo allemaal.
Ik zit met het volgende 4 jaar geleden ben ik bij m ex weggegaan met me 2 kids omdat het niet meer ging.
Hij heeft een zelfmoordpoging gedaan door pillen te slikken dit is niet gelukt.
Ik wilde de kinderen niet meer meegeven omdat ik hem niet vertrouwde met de kinderen, hij is mij gaan lastig vallen stalken noem maar op ik ben 3 keer naar de politie geweest en ben uit me eigen huis gegaan omdat ik niet meer thuis durfde te zijn me kids kon niet meer naar school.
er is een rechtszaak geweest en omdat hij een nieuwe relatie had dacht ik met overleg van mijn advocaat dat hij de omgang kon krijgen hij zei dat hij veranderd was.
Hij heeft toen iemand leren kennen en kregen een relatie zij had ook een kindje toen hij kwam...
Nu heeft ze hem door gekregen hoe hij werkelijk is en heeft hem na 3 jaar de deur uitgezet hij heeft 3 uur naderhand een slang in zijn uitlaat gedaan en slaappillen ingenomen weer is het mislukt, want hij heeft ook zijn vriendin gebeld dat hij dit had gedaan zelfde als bij mij dus zodat er hulp kwam.
hij is naar een opvang gebracht en is nu bij iemand thuis maar kan dara niet blijven .
en waar hij met zijn vriendin woonde mag hij niet terug en moet uitgeschreven worden....
Nu is mijn probleem dat ik de kinderen niet meer mee wil geven totdat zich laat behandelen en zijn leven op orde heeft moet ik hier mijn advocaat over inlichten wacht ik totdat hij het doet ?
hij krijgt ze niet mee want hij is niet te vertrouwen bij iedereen is hij uitgescheten en heeft geen huis en dus geen onderdak voor mijn kinderen, ik heb hem gezegd dat hij ze best kan bellen hij blijft de vader maar meenemen wil ik niet..
wat moet ik nu doen weet iemand dit ???
groetjes van prive |
|
|
|
 |
RPRN
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 99
|
Geplaatst: wo 26 mrt 2008 19:06 Onderwerp: |
|
|
Hoe zit het met de gezagsrelatie? Heeft u het eenhoofdig gezag? Of heeft u nog steeds tezamen met uw ex het gezag over uw kinderen?
Uw advocaat inschakelen kan overigens nooit kwaad, dit zou ik daarom ook gelijk aan hem voorleggen. Hij kan u vertellen wat de opties zijn. |
|
|
|
 |
prive
|
Geplaatst: wo 26 mrt 2008 19:25 Onderwerp: |
|
|
RPRN schreef: | Hoe zit het met de gezagsrelatie? Heeft u het eenhoofdig gezag? Of heeft u nog steeds tezamen met uw ex het gezag over uw kinderen?
Uw advocaat inschakelen kan overigens nooit kwaad, dit zou ik daarom ook gelijk aan hem voorleggen. Hij kan u vertellen wat de opties zijn. |
Ik ben nooit getrouwd geweest hij heeft alleen de kinderen erkend,verder niks geen samenlevingscontract of niks
Als ik dit aan me advocaat voorleg gaat hij niet gelijk stappen ondernemen toch ? |
|
|
|
 |
RPRN
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 99
|
Geplaatst: wo 26 mrt 2008 22:43 Onderwerp: |
|
|
Als u hem daartoe opdracht geeft uiteraard wel.. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 0:07 Onderwerp: |
|
|
Een een mogelijke praktische tussenoplossing is wellicht dat hij de kinderen wel kan zien, maar gewoon bij jou thuis. zo heb je toezicht op alles. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
prive
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 8:50 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Een een mogelijke praktische tussenoplossing is wellicht dat hij de kinderen wel kan zien, maar gewoon bij jou thuis. zo heb je toezicht op alles. |
het probleem is dat hij niet te vertrouwen is en dat ik hem niet binnen wil hebben gezien de relatie die ik met hem gehad heb, die niet echt zachthandig is geweest waarvoor ik nu nog in behandeling ben.
maar lijkt me logisch dat ik de kids niet mee wil geven zolang hij geen "leven"heeft geen onderkomen voor de kids |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 10:40 Onderwerp: |
|
|
Als de omgang vast ligt in een beschikking van de rechtbank, dan kun je wijziging daarvan vragen door een verzoekschrift in te dienen (via je advocaat). |
|
|
|
 |
|