|
Auteur |
Bericht |
ouwe sloeber
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 02 apr 2010 12:40 Onderwerp: |
|
|
Dit meisje was minderjarig toen ze de het strafbaar feit beging. Dan ligt het vast anders dan wanneer je meerderjarig bent. Zie eerdere posts over in dit topic. |
|
|
|
 |
dikdap
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: za 03 apr 2010 23:29 Onderwerp: |
|
|
alles wat ik als minderjarig dan wel of niet had gedaan LANGER dan 25jaar terug ! werd nog even opgerateld, dus nee strafblad blijft staan.
mvg, dik(dap) |
|
|
|
 |
Mart
Leeftijd: 75 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 27 apr 2010 13:22 Onderwerp: Re: dringende vraag ivm relatie met kind van politieagent |
|
|
meisje1990 schreef: | Hoi
Ik heb een vraag.
Ik vind een jongen leuk,maar zijn moeder is poltieagent.
Nu is mij wijs gemaakt, dat als ik een strafblad heb,dat hij geen relatie met mij mag beginnen, omdat anders zijn moedersbaan op het spel staat.
Is dit waar?
Of is dit allemaal niet waar en mag dit geen enkel probleem zijn?
Graag hoor ik spoedig hier iets over.
Groetjes |
Het antwoord is geheel afhankelijk van de functie die zijn moeder bij de politie heeft. Afhankelijk van de functie kent de politie een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek of een P of A veiligheidsonderzoek. In die laatste twee onderzoeken wordt ook de omgeving van de politieman of vrouw meegenomen in de beoordeling. Dat betreft vaak recherchefuncties of functies waar veel vertrouwelijke informatie in omgaat. Het kan dus een probleem zijn of worden voor de moeder. |
|
|
|
 |
Gucci
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 03 mei 2010 22:59 Onderwerp: Re: dringende vraag ivm relatie met kind van politieagent |
|
|
Mart schreef: | meisje1990 schreef: | Hoi
Ik heb een vraag.
Ik vind een jongen leuk,maar zijn moeder is poltieagent.
Nu is mij wijs gemaakt, dat als ik een strafblad heb,dat hij geen relatie met mij mag beginnen, omdat anders zijn moedersbaan op het spel staat.
Is dit waar?
Of is dit allemaal niet waar en mag dit geen enkel probleem zijn?
Graag hoor ik spoedig hier iets over.
Groetjes |
Het antwoord is geheel afhankelijk van de functie die zijn moeder bij de politie heeft. Afhankelijk van de functie kent de politie een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek of een P of A veiligheidsonderzoek. In die laatste twee onderzoeken wordt ook de omgeving van de politieman of vrouw meegenomen in de beoordeling. Dat betreft vaak recherchefuncties of functies waar veel vertrouwelijke informatie in omgaat. Het kan dus een probleem zijn of worden voor de moeder. |
Deze onderzoeken vinden plaats als iemand bij de politie wil gaan werken; de moeder werkt al als politie-agente............
Gucci |
|
|
|
 |
|