|
Auteur |
Bericht |
jaroen
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZe
|
Geplaatst: di 25 sep 2007 17:50 Onderwerp: |
|
|
Ja ik snap dat ik het beste naar een steunpunt kan gaan. Alleen ik vindt nergens iets van informatie over deze steunpunten, laat staan waar er een kantoor is bij mij in de buurt waar ik langs kan gaan. Is er iemand die mij een site kan doorgeven van deze steunpunten, of waar er een kantoor is in noord-brabant.
alvast bedankt |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 25 sep 2007 18:42 Onderwerp: |
|
|
Blij te lezen dat je bij zinnen bent.
Mocht het steunpunt je niet naar tevredenheid helpen, dan kun je het juridisch gekletter inzetten.
Voorlopig houden we het er op dat het naar tevredenheid wordt opgelost.
Quote: | Alleen ik vindt nergens iets van informatie over deze steunpunten, laat staan waar er een kantoor is bij mij in de buurt waar ik langs kan gaan |
Ik heb het ook niet gevonden.
Quote: | Is er iemand die mij een site kan doorgeven van deze steunpunten, of waar er een kantoor is in noord-brabant. |
Voor zover ik weet, zit ik in de buurt van een steunpunt. Ik ben er al een tijd niet meer voorbij gekomen en kan er dus niet schrijven dat het steunpunt er nog is.
Met alle plezier ga ik morgen even kijken. Mocht het er nog zitten, dan loop ik even een naar binnen. Als alles goed verloopt, hoor je morgen in de loop van de dag waar een steunpunt in Noord-Brabant zit. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
JetKroket
|
Geplaatst: di 25 sep 2007 18:51 Onderwerp: |
|
|
Anders lees je dat het steunpunt in Arnhem foetsie is en dat ik je hiermee helaas niet kan helpen.
Kortom: je krijgt bericht. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: di 25 sep 2007 19:48 Onderwerp: |
|
|
Link naar pagina met adressen servicekantoren/ -balies van IBG. _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
JetKroket
|
Geplaatst: di 25 sep 2007 20:09 Onderwerp: |
|
|
Koningstraat in Arnhem. Verhuisd dus.
@Jaroen,
Mag ik aannemen dat je mijn hulp in deze niet meer nodig hebt?
@miriamvl: je bent geweldig.  _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
|