|
Auteur |
Bericht |
bellenbellen
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 mei 2010 12:48 Onderwerp: Verkiezingsdebat in de media |
|
|
wat mij steeds opvalt is dat er met cijfers gegooid worden en het altijd weer neer komt op een welles nietes discussie. Groenlinks, PvdA tegen het VVD. En nu gisteren in het programma van de EO netwerk dat de cijfers niet kloppen. Kennelijk zijn de cijfers dermate ingewikkeld dat het voor meerdere interpretaties vatbaar is? Wie spreekt nu de waarheid of halve waarheden? Ik vind het jammer die welles/nietes verhalen! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 28 mei 2010 13:39 Onderwerp: |
|
|
Wees gerust, ze liegen allemaal  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: za 29 mei 2010 10:51 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het programma van de eo niet gezien, maar wat ik ervan gehoord heb is dat het nòg tendentieuzer was dan Netwerk en Zembla normaal gesproken bij elkaar zijn en dat de VVD pas 3 uur van te voren wist wat er ging gebeuren zodat ze niet meer konden narekenen of en waar Netwerk selectief geshopt had. Niet al te veel van aantrekken dus.  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
|