hollander
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 nov 2009 22:35 Onderwerp: Houdbaarheid contract sportschool bij veranderende dienstver |
|
|
Hallo,
Ik ben lid bij een sportschool in Zwolle en heb in februari van dit jaar gekozen voor een jaarabonnement. Nou heeft de sportschool echter de accommodatie veranderd waardoor ik de door mij geliefde sporten (indoor tennis en volleybal) niet meer uit kan voeren. Op dit moment is alleen squash nog een sport die ik daar beoefen.
Nou heb ik gevraagd om een downgrade van mijn contract naar een squash abonnement (is een regulier abonnement), maar dit wordt niet ingewilligd. Ik word gehouden aan mijn dure jaarcontract.
Mijn vraag is of de sportschool mij aan mijn contract kan houden als hij de omstandigheden zo extreem wijzigt.
De volgende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden:
Verhuren van de ruimte waarin 2 indoor tennisbanen waren gevestigd aan een externe dansschool. Tennisbanen zijn dus weg.
Het verwijderen van de volleybalbaan voor een fysio-praktijk
Het verdubbelen van het aantal leden door een fusie. De abonnementsgelden lopen hierdoor met bijna 30euro uiteen voor eenzelfde abonnement
Het wijzigen van de saunatijden waardoor de toegangsmogelijkheden voor mijn abonnementsvorm zijn verminderd.
Nou ben ik een spelsporter en ben specifiek lid geworden voor de 3 opties squash, tennis en sauna. De overige faciliteiten zoals fitness en groepslessen zijn onveranderd gebleven, maar hier heb ik nooit gebruik van gemaakt en zal dat ook niet gaan doen.
Alvast heel hartelijk dank!! |
|