Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
paultjuh1980
|
Geplaatst: di 26 mei 2009 15:38 Onderwerp: vakantiedagen naar de deurwaarder |
|
|
Hallo,
Ik ben per 6 juni 2009 ontslagen bij een reintregratiebureau dit omdat de inlener geen werk meer heeft voor mij. Dit was al drie weken geleden dat de inlener geen werk meer had(oproepcontract). Vandaag is mijn loon uitbetaald en nu heeft men alle reserveringen uitbetaald en alles wat over mijn beslagvrije voet komt, overgemaakt naar een deurwaarder. Uiteraard mag dat met vakantiegeld gebeuren maar men heeft dit ook gedaan met de vrije dagen. Het gaat over een betaalperiode van 4 weken met als einde 17 mei. Maar het contract loop tot 6 juni en het UWV laat pas een uitkering ingaan per die datum. Had de werkgever die vakantiedagen gewoon tot 6 juni moeten verdelen en kan ik hem hiervoor aansprakelijk stellen of mocht hij dit gewoon doen. Want het UWV zal de vakantiedagen meenemen in de berekening van wanneer de uitkering in zal gaan.
Nog een andere vraag: Wordt over uitbetaalde vakantiedagen wel of geen arbeidskorting berekend? De vakantiedagen worden in geld weergegeven. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|