enkidoe
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 01 apr 2012 11:06 Onderwerp: bezwaar en geen schorsing terugbetalingsverplichting |
|
|
Beste allemaal,
Ik weet niet of ik nu in het juiste forum zit met mijn vraag. Indien dit niet zo is, mijn excuses.
Ik heb wat problemen met een uitkerende instantie. Ik heb vorig jaar 3 maanden een uitkering gehad. Nu heb ik een brief gehad van de uitkerende instantie dat ik te veel uitkering heb ontvangen; helaas staat er in de brief niet bij waarop dat gebaseerd is.
Wat mij irriteert is het volgende:
ik kan bezwaar maken, maar het schorst niet het feit dat ik het te veel ontvangen bedrag(1000 euro) binnen 2 weken terug moet betalen. Ik moet dus een bedrag betalen tewijl de uitkerende instantie niet aantoont waarom ik te veel uitkering ontvangen heb.
Hoe zit het met een terugbetalingsverplichting bij bezwaar. Valt er inderdaad niet onderuit te komen?
Nb, het grappige van het verhaal is ook dat ik 3 1/2 maand op mijn geld heb moeten wachten(was al weer aan het werk toen ik het geld ontving, is door mij naar hen gecommuniceerd, en nu moet ik in 2 weken terug betalen.
Dank voor de reacties. |
|