|
Auteur |
Bericht |
Thijs_83
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: zo 06 jul 2008 12:28 Onderwerp: bevoegdheidsverkrijging i.v.m. in beslag genomen zaak |
|
|
Hallo,
Ik wil graag iemand helpen i.v.m. een door de politie in beslag genomen zaak. De persoon in kwestie zou op de hoogte gesteld worden van de bevindingen, maar de inbeslagname heeft inmiddels al meer dan een jaar geleden plaatsgevonden.
Daar hij zelf niet bij machte is hier werk van te maken wil ik dit van hem overnemen. Ik verwacht niet al te meewerkende agenten en daarom is mijn vraag: hoe dit aan te pakken? Kan ik gewoon een document opstellen waarin opgenomen staat dat ik het mandaat heb om dit af te handelen? Ondertekend door ons beide. Of gelden mandaten alleen bij overheden en moet ik dit een bevoegdheidsverklaring noemen?
Wat ik in ieder geval wil bereiken is dat men verplicht is mij uit te leggen hoe het gesteld is met deze zaak.
Bij voorbaat dank voor de reacties
Thijs |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 06 jul 2008 14:12 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zoiets schrijven:
Quote: |
Hierbij machtig ik <naam>, geboren op <datum> te <plaats>, wonende te <plaats> aan het adres <adres> (<postcode>) de heer/mevrouw <naam>, geboren op <datum> te <plaats>, wonende te <plaats> aan het adres <adres> om mij in en buiten rechte vertegenwoordigen ter zake van de inbeslagname van <omschrijving>.
|
|
|
|
|
 |
Thijs_83
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: zo 06 jul 2008 20:30 Onderwerp: |
|
|