|
Auteur |
Bericht |
opelkadetje
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 08 apr 2010 16:09 Onderwerp: bestelde order (schuttingpaneel) cancellen probleempje |
|
|
hallo allemaal.
even een kort vraagje,
ik heb voor mijn tuin een schuttingpaneel en poort besteld twv 100 euro
dit moest bij het bedrijf besteld worden bij hun leverancier.
helaas door omstandigheden wil ik de order cancellen.
ik bel op om de order te cancellen en aangeef dat ook ik dit vervelend vind want zelf zit ik ook zo niet in elkaar.. (van alles bestellen en niet betalen), maar zoals ik zei door omstandigheden.
nu is het zo dat het bedrijf aangeeft de order niet te willen cancellen omdat het speciaal voor mij besteld is, waarop ik zeg dat het vervelend is maar dat ze vast wel wat kunnen regelen want ik heb er geen belang bij, ik geef ook nog aan dat ik niets heb aanbetaald.
ze zegt "meneer als we dat bij iedereen doen branden we onze vingers," waarop ik antwoord ja ik snap je punt maar een uitzondering op de regel zou misschien wel gepast zijn zo nu en dan.
nou eind van het verhaal want blijft ja nee spelletje, hun houden het vast voor mij, ik hoef het nog steeds niet te hebben.... en hun zullen mij een factuur sturen.
wat kan ik hier nu aan doen? |
|
|
|
 |
dof
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UA
|
Geplaatst: do 08 apr 2010 16:13 Onderwerp: |
|
|
Hoe heb je het besteld? En moest het op maat gemaakt worden of was het gewoon een standaardproduct uit de catalogus? |
|
|
|
 |
opelkadetje
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 08 apr 2010 16:40 Onderwerp: |
|
|
hey bedankt voor je reactie het was catalogus werk dus niet op maat gemaakt
ik ben naar de winkel zelf geweest en gezegd dat ik de betreffende artikelen wilde hebben waarop ze zeiden die moeten we bestellen.
ik kreeg wel een bestelbon die ik moest tekenen |
|
|
|
 |
|