|
Auteur |
Bericht |
anoniem_today
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 18:36 Onderwerp: bericht verwijderd |
|
|
Sorry, verwijder het bericht omdat er problemen door komen.
Laatst aangepast door anoniem_today op vr 23 nov 2007 11:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 18:55 Onderwerp: |
|
|
Door wie? Uit voorzorg tegen wie?
Uit een andere draad komt deze link. Als beide ouders het gezag over het kind uitoefenen, is het de ene ouder niet toegestaan het kind aan het gezag van de andere ouder te onttrekken. Gebeurt dat toch, dan is dat strafbaar. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
anoniem_today
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 19:04 Onderwerp: |
|
|
bericht verwijderd
Laatst aangepast door anoniem_today op vr 23 nov 2007 11:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 19:16 Onderwerp: |
|
|
Heb jij je kinderen ondergebracht? Of de kinderbescherming?
Het is voor mij niet duidelijk wat er aan de hand is. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
anoniem_today
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 19:52 Onderwerp: |
|
|
bericht verwijderd
Laatst aangepast door anoniem_today op vr 23 nov 2007 11:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
anoniem_today
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 19:55 Onderwerp: |
|
|
bericht verwijderd
Laatst aangepast door anoniem_today op vr 23 nov 2007 11:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 20:02 Onderwerp: |
|
|
Waar komt de dreiging vandaan? Van de vader die geen gezag heeft?
Als je je kinderen hebt weggehaald uit een pleeggezin, of onttrokken aan het toezicht van de kinderbescherming, dan is er ook sprake van een strafbaar feit. Art. 279 Sr ziet op onttrekking aan gezag of bevoegd toezicht (opzicht).
Als je hier niet wilt vertellen wat er aan de hand is, dan moet je dat ook zeker niet doen. Maar dan kunnen wij je natuurlijk ook niet helpen en zul je moeten wachten tot je je advocaat spreekt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
anoniem_today
|
Geplaatst: za 10 nov 2007 20:17 Onderwerp: |
|
|
ik heb je een pm gestuurd... |
|
|
|
 |
Ruby
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 11 nov 2007 11:18 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik heb ooit de kinderen ook ondergebracht. Wij hadden gezamenlijk gezag. Ook ik heb bjz direct op de hoogt gebracht. Jij hebt alleen het gezag dus als het goed is kan jij niet van ontvoering beticht worden hoor. Goed van je dat je de instanties op de hoogte hebt gebracht |
|
|
|
 |
anoniem_today
|
Geplaatst: vr 23 nov 2007 11:18 Onderwerp: |
|
|
Ruby schreef: | Hallo,
Ik heb ooit de kinderen ook ondergebracht. Wij hadden gezamenlijk gezag. Ook ik heb bjz direct op de hoogt gebracht. Jij hebt alleen het gezag dus als het goed is kan jij niet van ontvoering beticht worden hoor. Goed van je dat je de instanties op de hoogte hebt gebracht |
Hallo,
Ja de instanties stonden er ook achter. Anders hadden hun het waarschijnlijk gedaan. Ik speel geheel open kaart tegen alle instanties, dat werkt het beste.
Ik hoop dat bij jou inmiddels alles is opgelost.
Groetjes en sterkte met alles. |
|
|
|
 |
|