abati
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: di 05 apr 2011 11:21 Onderwerp: auto examen probleem please HELP |
|
|
Hallo,
Ik heb een ernstige probleem ! mijn auto praktijk examen is afgekeurd omdat op mijn verblijfdsdocument een naam aantoonde wat niet overeenkwam in het systeem van de cbr, terwijl ik dit jaar begin januari mijn theorie examen heb gehaald met de naam wat overeenkwam met mijn verlijfsdocument.
Nu is het zo dat ik 1 jaar geleden mijn naam heb veranderd bij de gemeente voor de aanvraag van neen nederlanderschap met een nieuwe naam. tot in januarie 2011 was het nieuwe naam niet bevestigd.
Pas na dat ik praktijkexamen had, toonde de stysteem van het cbr mijn nieuwe naam en dat kwam niet overeen met mijn verblijfsdocument en mijn theorie exame certificaat. Ik heb ervoor nog aanvraag gedaan voor het nieuwe id met mijn nieuwe naam voordat ik moest afrijden, maar in die tussentijd kon ik hem nog niet afhalen.
de examinator ging dit bevistigen door naar het cbr te bellen, en zij hebben aangegeven dat ik dat was maar mijn naam heb veranderd. Helaas toonde te examinator geen begrip en ging hier niet akkoord mee. Volgens hem en een cbr medewerker is mijn praktijk examen vervallen.
Dus zo'm 215,- is weg.
Heb ik geen recht om mijn 215,- terug te krijgen. |
|