|
Auteur |
Bericht |
Eva
Leeftijd: 42 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 13:21 Onderwerp: arrest opzoeken |
|
|
Hoi,
Weet iemand hoe je achter het LJN-nr. of het zaaknummer kunt komen als je bijvoorbeeld alleen dit hebt: HR 28 februari 1989, NJ 1989, 748. |
|
|
|
|
Rechtenstudentje
Leeftijd: 38 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 16:21 Onderwerp: op zoek naar arrest |
|
|
hey,
ik ben op zoek naar een arrest over verduistering en een over mishandeling.
zou iemand mij daar bij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Sandra _________________ OUWE DIBBUS!!!!!!!!!
(msn is voor iedereen toegankelijk) |
|
|
|
|
tikSimone
Leeftijd: 58 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 16:49 Onderwerp: |
|
|
Als je even via Google zoekt met de term arrest over mishandeling kom je van alles tegen. Idem v.w.b. ja andere vraag. |
|
|
|
|
MterHeide
Leeftijd: 41 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 17:07 Onderwerp: |
|
|
In ieder geval bij Plaza Kluwer Juridisch en Fiscaal staat als je een zaak opgezocht hebt, in de kop het zaaknummer. |
|
|
|
|
Eva
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 17:46 Onderwerp: |
|
|
Ja, als je de zaak al opgezocht hebt dan snap ik wel hoe je het zaaknummer kunt vinden want dat kan je dan gewoon lezen. Maar vóórdat je de zaak opgezocht hebt. Het is namelijk een manier óm de zaak op te zoeken.... Zoeken via google lukt niet, want ik krijg overal alleen de datum van het arrest met het NJ nummer. |
|
|
|
|
tikSimone
Leeftijd: 58 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 20:05 Onderwerp: |
|
|
Eva, voor jou had ik het al via rechtspraak.nl geprobeerd, maar dat leverde gek genoeg niks op. Via Google krijg je maar 2 hits, waarvan 1 een verwijzing is, dus dat schoot ook niet op. |
|
|
|
|
Eva
|
Geplaatst: ma 28 feb 2005 0:37 Onderwerp: |
|
|
Ja dat had ik zelf dus ook al gedaan, en daar kan ik hem dus alleen vinden als ik het LJN-nr. heb of het zaaknummer. Maar iniedergeval toch bedankt voor de moeite! Via google kan ik alleen verwijzingen ernaar vinden maar allemaal zonder LJN-nr. |
|
|
|
|
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: ma 28 feb 2005 1:59 Onderwerp: |
|
|
Vraag het anders even na in de universiteitsbibliotheek.
Daar kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
|
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: ma 28 feb 2005 21:04 Onderwerp: |
|
|
Hoi Eva!
Heb je al UvA-vpn? Daarmee kun je inloggen op de digitale bibliotheek en kun je onder andere bij de NJ zoeken. Ik heb in ieder geval alvast voor je gekeken en het volgende gevonden!
NJ 1989/748
--------------------------------------------------------------------------------
HOGE RAAD (Strafkamer)
28 februari 1989, nr. 84 723
(Mrs. Bronkhorst, Van den Blink, De Waard, Jeukens, Keijzer; A-G Meijers; m.nt. 't H onder HR 14 maart 1989, NJ 1989, 747)
DD 89.302
Hier staat het zaaknummer gewoon bij! (84723)
Hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb! _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
|
Eva
|
Geplaatst: ma 28 feb 2005 23:53 Onderwerp: |
|
|
Oh Flash dat is echt super!!! Bedankt. Ja ik zag dat laatst inderdaad wel van die digitale bibliotheek alleen ik moet dan nog even dat vpn programma downloaden ofzo. Dat zal ik even doen. Iniedergeval, top en bedankt!! |
|
|
|
|
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: di 01 mrt 2005 17:58 Onderwerp: |
|
|
Het is in ieder geval vrij simpel en het werkt perfect! Mocht je er alsnog niet uitkomen, dan moet je het me maar even laten weten! (PB of mail!) _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
|
|