|
Auteur |
Bericht |
kitten
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 24 sep 2008 11:37 Onderwerp: advies gevraagt |
|
|
Ik weet niet of het hier goed staat
Maar heb een conflict met een person die iets bij mij gekocht heeft.
Kan helaas niet te diep erop ingaan.
Het komt erop neer dat ik verplicht ben een advocaat te nemen
Nadat ik dat gedaan heb en zij netjes voor mij gereageerd heeft.
Krijg ik geen antwoord op de brief van de advocaat van de tegenpartij.
Serker nog zij probeert alles buiten mijn advocaat om te doen
Alles rechtsreeks naar mij
Ze reageert niet op de telefoons van mijn advocaat.
Begin sterk te twijfelen of dit echt is, eerste brief was aangetekend en met briefpapier van de tegenpartij advocaat
de tweede brief was niet aangetekend en aan mij huis adres gericht met een aanvulling van oh ja even vergeten dit en dat.
Erg wazige brieven met niets concreets erin met onjuistheden erin en geen dingen die de tegenpartij nu eigenlijk wil van mij.
Hoe ko ik er nu achter of dit echt is?
Wat kan ik hier tegen doen? |
|
|
|
 |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 24 sep 2008 18:45 Onderwerp: |
|
|
Ik weet hier niet voldoende van af om de vraag te kunnen beantwoorden. Misschien kun je de juiste persoon aan trekken door het onderwerp wat onderscheidender te maken op de rest. De classificatie 'help' gaat bij het merendeel op. _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
Martijn
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 25 sep 2008 7:20 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp niet helemaal wat nu de situatie is maar als iemand naar u blijft reageren en uw advocaat negeert dan kunt u toch danwel de schriftelijke communicatie doorgeven aan uw advocaat of op de andere momenten verwijzen naar uw advocaat?
U geeft gaan verplicht te zijn een advocaat in de arm te nemen, ik neem daarmee dus aan dat er een procedure bij de rechtbank loopt of is dit een verkeerde aanname?
En u twijfelt of dit echt is, waaraan twijfelt u nu precies? |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 25 sep 2008 13:29 Onderwerp: |
|
|
Er is geen wet die mensen verplicht om te reageren of op een bepaalde manier te reageren op de advocaat van een ander.
Dat zoiets vervelende gevolgen kan hebben voor beide partijen ligt voor de hand. Voor jou kan het vertragend werken en de ander kan er uiteindelijk hard mee op de koffie komen omdat juridische voorbereiding meestal wel handig is als een rechter zich eenmaal over de zaak gaat buigen.
Als persoonlijk advies zou ik zeggen: meld aan je advocaat wat de tegenpartij allemaal uitspookt en laat je advocaat het afhandelen en ga niet in persoonlijke discussie met de ander. _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
|