|
Auteur |
Bericht |
brainy89
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: wo 08 dec 2010 2:33 Onderwerp: achter je rug om rechtzaak? UNIGARANT |
|
|
Ik had een scooter in 2008 deze overgeschreven vrijwaardingsbewijs gekregen.
nu kreeg ik een brief dat een deel van mijn loon word ingehouden.
mmm vreemd dacht ik. Geen bedrag erbij of niets.
bleek het om 800 euro te gaan. ik bellen blijkt dat er achter me rug om een rechtzaak is geweest waar ik niets van af weet. en dat daarom de rekening van de scooterverzekering zo hoog is opgelopen. ik heb geen aanmaning of deurwaarder of brieven ontvangen. Wat kan ik doen nu ? sta ik in mijn recht als ik een advocaat neem? ik heb het niet opgezegt mijn scooterverzekering. Dit doet niemand die ik ken. Iemand tips hoe ik mijn geld terug kan halen? |
|
|
|
 |
Yetl
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: wo 08 dec 2010 10:24 Onderwerp: |
|
|
Wanneer je veroordeeld bent om iets te betalen en je bent niet in de procedure verschenen (schriftelijk of door naar de zitting te gaan) ben je bij verstek veroordeeld. Tegen een verstekvonnis kan je binnen vier weken nadat je kennis hebt genomen van dat vonnis in verzet. Je wordt geacht kennis te hebben genomen wanneer bijv. een inhouding op je salaris wordt gedaan. Dat betekent dat de vier weken zijn ingegaan in uw geval.
Verzet tegen een vonnis doe je door het uitbrengen van een verzetdagvaarding. Hiervoor heb je over het algemeen juridische hulp nodig. Ga daarvoor naar een advocaat/deurwaarder/juridisch loket/rechtsbijstandsverzekering. _________________ Messenger at Arms |
|
|
|
 |
|