aatje
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 jul 2011 11:11 Onderwerp: Ziekenfondsprobleem |
|
|
Hallo,
Ik ben in de laatste week van 2010 overgestapt naar een andere ziekenfondsverzekeraar, allemaal keurig geregeld.
Mijn oude verzekeraar schreef in januari en februari nog wel de premie af maar die heb ik terug laten boeken.
Heb in februari ook wel een bewijs van uitschrijving ontvangen.
Nu kreeg ik in april een rekening van mijn OUDE verzekeraar.
Een nota voor de betaling van een deel van de eigen bijdrage gezien zij een bedrag zouden hebben voorgeschoten aan de apotheek.
Gebeld dat ik niet meer bij hen verzekerd was, prima opgelost, rekening verscheurd.
NU krijg ik een brief van de deurwaarder dat deze rekening nog openstaat. Meteen betalen want anders.........
Weer gebeld, krijg ik te horen dat ik hen maar moet betalen en dan de rekening nadien in moet dienen bij mijn huidige verzekeraar.
Echter: Ik heb geen rekening, het betreft een voorschot, medicatie haal je zo op zonder dat je een rekening ontvangt.
Daarbij is het natuurlijk hun fout, ik ben sinds 1 januari niet meer bij hen verzekerd MAAR zij betalen wel iets klakkeloos voor mij in februari.
EN ik moest dan maar een rekening opvragen bij de apotheek OF zelf even regelen dat de apotheek hen het geld terug stort en het dan int bij mijn huidige verzekering.
Kan dit ??? of is dit de wereld op zijn kop ??
Ik heb hier niet om gevraagd, heb mijn verzekering keurig geregeld, heb een bewijs van uitschrijving en het is toch niet mijn fout dat die overboeking is gedaan.
Iemand die dit weet ?? |
|