Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Volkshuisevest...
Psychiatrie
Seeking CIPD a...
kan zakelijk h...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu ma 16 jun 2025 8:26
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wilders / Fortuyn
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duch
Moderator
Duch

Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): RUG
Studieomgeving (MA): RUG

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 9:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tja, ik ben ik ook bang voor Wilders. Hij is net zo cheap-ass als Fortuyn, en ik ben bang dat hij net zo goed weet om te gaan met de publieke opinie. De man kraamt allerlei onzin uit. maar helaas doet hij dat wel zo dat mensen denken 'ja, hij heeft gelijk!... denk ik..?'

Helaas voor dhr. Wilders geldt er in Nederland een absoluut grondrecht op de vrijheid van gedachten. Je mag dus ALLES denken. Er is niemand die daaraan iets mag doen, en dat moet je ook niet willen overigens. Of je die mening ook mag uiten is een tweede, maar de tendens gaat mij een beetje teveel tichting het proberen te controleren van gedachten. En die goedkope oorlogsrethoriek van Zalm helpt ook al niet mee.
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Eva

Eva

Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvA

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 14:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wilders is gewoon een vieze parasiet die profiteert van de moord op Van Gogh, echt misselijk.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
marcel

marcel

Leeftijd: 44
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): HAN

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 15:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Allereerst: mensen die Fortuyn en Wilders vergelijken hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt. (voorbeeldje: wie heeft het generaal pardon bedacht??!).

Daarnaast is dit nu precies de reden dat we niet-gematigde moslims al veel eerder hard hadden moeten aanpakken, nu is de 'goede' ( rotwoord maar ik weet even geen ander) groep moslims de dupe!
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Duch
Moderator
Duch

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 16:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

marcel schreef:
Allereerst: mensen die Fortuyn en Wilders vergelijken hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt. (voorbeeldje: wie heeft het generaal pardon bedacht??!).

Dit vind ik nou onzin. Ik zie weldegelijk een treffende vergelijking, waarbij Wilders degene is die Fortuyn nadoet. Het gaat mij om het lage niveau van de uitspraken en het misbruik van gegeven omstandigheden. Ik heb hierbij weldegelijk het 'hier gaan we weer'-gevoel.
Eva

Eva

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 22:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Fortuyn was veel slimmer dan Wilders en had alles veel beter in elkaar gezet. Het was ook een typische leider. Iets wat ik bij Wilders allemaal niet kan ontdekken en daarom denk (hoop) ik ook dat hij bij lange na niet zoveel stemmen zal winnen als Fortuyn.
Ramonkey

Ramonkey

Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (MA): UvA

BerichtGeplaatst: di 09 nov 2004 22:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hopen dat hij de verkiezingen en de uitslag haalt dan...ander krijg je weer die "sympathie-stemmers".
marcel

marcel

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 1:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@ Eva: we zijn het eens! Cool Good
Fortuyn was i.d.d veel slimmer, en mensen die denken dat de ideeen van Wilders dezelfde zijn als die van Fortuyn mogen eerst wel eens 'de puinhopen van paars' lezen.
mr. crowley

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 9:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Slimmer zijn dan Wilders is volgens mij niet echt een hele moeilijke opgave. Ik heb ooit een abonnement op de Elsivier gehad en heb toen een tijdje de columns van Pimmetje gelezen. Dat was voor één leven meer dan genoeg voor mij. Dus de puinhopen van paars laat ik gaarne aan mij voorbij gaan. Ik moet nog steeds die ene grote puinhoop van Pim verwerken, namelijk de Informatie Beheer Groep.
Bekijk de homepage
Michèle
Moderator
Michèle

Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 13:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Fortuyn had in ieder geval een beter kapsel! Laughing
mr. crowley

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 14:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@Michèle: Laughing
Bekijk de homepage
Eva

Eva

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 14:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

haha!! Laughing Razz
Volgens mij draagt Wilders een pruik hoor!
Duch
Moderator
Duch

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 14:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja! Zo een die Engelse rechters ook hebben. Laughing
marcel

marcel

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 15:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goed, maar blijft de vraag: waar in hun ideologie zit de echte overeenkomst? die zie ik nog steeds niet! Ik zeg niet dat Fortuyn altijd goed bezig was, of dat ik het altijd ( wel vaak overigens, sorry!) met hem eens was, maar zijn ideeen en plannen waren stukken intelligenter en beter onderbouwd, terwijl Wilders gewoon maar 'wat roept'.
Duch
Moderator
Duch

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 16:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het gaat mij dan ook niet om de ideologie. Het gaat mij erom dat er op een bepaalde manier dingen geroepen worden die erg makkelijk zijn. De exacte inhoud van die beweringen maakt me daarbij niet vreselijk veel uit. Ik zie de overeenkomst in de manier waarop het volk bepeeld wordt.
Okidoki

Okidoki

Leeftijd: 46
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): RUN

BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 16:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

marcel schreef:
Fortuyn was i.d.d veel slimmer, en mensen die denken dat de ideeen van Wilders dezelfde zijn als die van Fortuyn mogen eerst wel eens 'de puinhopen van paars' lezen.

Iedereen had dat boeken kunnen schrijven. Een beetje afgeven op plannen van een ander vind ik te goedkoop en past totaal niet bij het beeld dat altijd maar over Fortuyn wordt gesteld, nl. dat hij een echte leider was en doordachte plannen had en een gentleman was. Alsof NL onder 'paars' zoveel slechter is geworden. Ieder kabinet heeft zo zijn opvattingen, goede en minder goede plannen en bewindslieden die liever voor de camera staan dan werken. Er zijn altijd punten die verbeterd kunnen worden maar dat hou je altijd! Dat gezeur ook dat het zo slecht gaat met Nederland. Je zou het nog bijna gaan geloven ook! Hoe meer men schreeuwt, hoe minder er aan de hand is. Neem kleine kinderen als voorbeeld, dan moet het duidelijk zijn. Nederland behoort tot een van de beste landen om te wonen en in plaats van meteen op alles af te geven wanneer er noodzakelijke maar minder-populaire beslissingen worden genomen, zouden we juist trots moeten zijn op ons land en dit ook moeten uitdragen. We mogen trots zijn op het feit dat het onnodig is om in Nederland 'echt' te staken. Staken kost ons land overigens meer dan dat de plannen van de overheid ons gaan kosten.
Aanhangers van Fortuyn, LPF en Wilders zijn kudde dieren, waarbij Wilders het dichts bij de personificatie van een schaap komt. Met dank aan zijn haarstylist. Dat onze maatschappij vandaag de dag weer eens een trap onder zijn luie kont krijgt om weer eens een stuip van zelfreflexie teweeg te brengen, geeft sommige mensen altijd de ruimte om zieltjes te winnen onder de 'ik blijf liever op de bank zitten' aanhangers. Gelukkig (het volgende niet letterlijk bedoeld) kennen dit soort uitspatting vaak een vroege dood. Duch heeft wat mij betreft gelijk als hij stelt dat Wilders profijt wil trekken van de thans ontstane situatie en inspeelt op de gemoedstoestand van veel mensen. Gelukkig zijn er mensen zoals Wilders. Zij doen eer aan ons recht van vrijheid van gedachte en de vrije meningsuiting en tevens ons stemrecht. Of je het er nu mee eens bent of niet. We hebben nog meer om uit te kiezen en het zet ook sommige grijze muizen (ik zal geen namen noemen) weer in een beter daglicht. Iedereen profiteert dus van iedereen. Degene die het hardst schreeuwen zijn de mensen die wel willen profiteren maar er niets voor willen doen.

"If you don't like what you see here, then get the fuck (mag ik dat zeggen? :lol) out!"

mr. Crowley schreef:
Ik moet nog steeds die ene grote puinhoop van Pim verwerken, namelijk de Informatie Beheer Groep.

Laughing Dat kost je waarschijnlijk een paar jaar van je leven.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds