|
Auteur |
Bericht |
MartijnSUB
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 14:41 Onderwerp: Wettenbundel 2007-2008 nog bruikbaar? |
|
|
Ik sta op het punt om een aantal boeken aan te schaffen van een kennis, waaronder een wettenbundel met belastingteksten (Kluwer Belastingwetten 2007-2008).
Nu vraag ik me af of deze bundel vandaag de dag nog steeds bruikbaar is. Mijn boekenlijst schrijft namelijk wel de nieuwe druk, 2009-2010, voor.
Kan iemand mij hier een antwoord op geven?
BIj voorbaat dank. |
|
|
|
|
tikSimone
Leeftijd: 58 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 18:10 Onderwerp: |
|
|
Gewoon geen risico nemen en niet op je gereedschapskist besparen, zou ik zeggen.
Als je een belastingwettenbundel nodig hebt en het geld een probleem is, benader Loyens & Loeff dan even. Zij geven wetbundels voor studenten uit. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
MartijnSUB
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 23:43 Onderwerp: |
|
|
Dat is niet zozeer het probleem, het was alleen erg makkelijk om direct alle boeken wederom van iemand over te nemen en ik dacht als er weinig tot niets is veranderd dan kan ik het wel met een bundel van vorig studiejaar doen.
Maar ik neem inderdaad een zeker risico en als er een reële kans aanwezig is dat ik in de loop van het jaar alsnog een up to date bundel nodig heb dan prafareert de rede en dus zal ik deze direct aanschaffen. |
|
|
|
|
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: ma 26 jan 2009 10:38 Onderwerp: Re: Wettenbundel 2007-2008 nog bruikbaar? |
|
|
MartijnSUB schreef: | Ik sta op het punt om een aantal boeken aan te schaffen van een kennis, waaronder een wettenbundel met belastingteksten (Kluwer Belastingwetten 2007-2008).
Nu vraag ik me af of deze bundel vandaag de dag nog steeds bruikbaar is. Mijn boekenlijst schrijft namelijk wel de nieuwe druk, 2009-2010, voor.
Kan iemand mij hier een antwoord op geven? |
Over het algemeen is dat gewoon bruikbaar. Mocht een belangrijk artikel zijn aangepast o.i.d., dan kun je altijd nog besluiten de nieuwe versie te kopen. |
|
|
|
|
MartijnSUB
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 3:44 Onderwerp: |
|
|
Bedankt.... |
|
|
|
|
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 9:22 Onderwerp: Re: Wettenbundel 2007-2008 nog bruikbaar? |
|
|
Chantalle schreef: | Over het algemeen is dat gewoon bruikbaar. Mocht een belangrijk artikel zijn aangepast o.i.d., dan kun je altijd nog besluiten de nieuwe versie te kopen. |
Ga je alle artikelen controleren dan? _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
|
MartijnSUB
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 15:31 Onderwerp: |
|
|
Wellicht dat ik dat wel even ga doen. Belasting recht wordt bij ons toch zeer summier gedoceerd dus ik zal wel niet veel wetten door hoeven te spitten.
Bespaart me dan toch weer 40 euro |
|
|
|
|
tikSimone
Leeftijd: 58 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 21:19 Onderwerp: |
|
|
En mogelijk punten _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
MartijnSUB
|
Geplaatst: wo 15 apr 2009 1:21 Onderwerp: |
|
|
Dan maar een 9 |
|
|
|
|
tikSimone
|
Geplaatst: wo 15 apr 2009 22:31 Onderwerp: |
|
|
_________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
|