Johan Vermeulen
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HR Studieomgeving (MA): HR Berichten: 5
|
Geplaatst: vr 04 mei 2012 22:00 Onderwerp: Wettelijke rente bij in beslag name geld ?? |
|
|
Beste lezers/lezeressen.
Ik ben op 11 juli 2008 op vliegveld Schiphol aangehouden met 55.785 euro aan contanten.
Ik had het niet aangegeven bij de Douane. Dat is verplicht boven de 10.000 euro.
Ik had echter alle bewijzen , bankafschriften , administratie bij me en aangetoond , tevergeefs.
Het geld werd van me afgenomen en ik moest 5 dagen in hechtenis gaan zitten.
Ik werd beschuldigd van witwassen. Er volgde een rechtzaak 2 jaar later die ik had gewonnen met `
vrijspraak en de rechter beval officier van justitie om het geldbedrag met rente aan me te terug
te geven. De offcier ging echter in hoger beroep en 20 februari 2012 is er weer een uitspraak
geweest met met vrijspraak en teruggave van geld met wettelijke rente. Ik heb op 28 maart 2012
op mijn rekening gestort gekregen 61,347,87 , dus een wettelijke rente vergoeding van 5.562,87 euro.
Ik heb op internet uitgerekend van 11 juli 2008 tot 20 februari 2012 dat de wettelijke rente
hoger moet zijn dan die ik heb gekregen , kan dit kloppen ??
Graag AUB uw advies....
MVG Vermeulen |
|