Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Expansie
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 09 jun 2011 8:58 Onderwerp: Werkgever weigert vakantiegeld uit te betalen. (Uitspraak) |
|
|
Beste mensen,
Mijn oude werkgever wil geen vakantiegeld uitbetalen.
Deze werkgever krijgt van mij nog een bedrag, dat is zijn reden om het vast te houden. In aanloop van de uitbetaling van het vakantiegeld heb ik meerdere malen aangegeven een regeling te willen treffen over het openstaande bedrag, mijn voorstel was om dit via het vakantiegeld te regelen. (mijn idee was om 50% af te staan aan)
Mijn voorstel was een verzoek om mij het hoogte van het openstaande saldo te sturen en om rond de tafel te gaan. Heb toen ook weer het vakantiegeld als onderwerp aangeduid. Ik heb nimmer een reactie gehad via de mail of mondelijk.
Nu moet ik er via een collega achterkomen dat het vakantiegeld is betaald en dat ik dus niets krijg. Omdat er nog wat openstaat. Deze collega krijgt dus wel loonstroken en ik niet.
Ik heb meer als 600 uur aan vakantie op mijn laatste loonstrook staan. Het openstaande saldo is rond de 2000 euro.
Nu blijf ik mailen en het onderwerp aansnijden maar ik moet het opgeven en het via een andere weg doen. Dit kan toch niet? Er is helemaal geen reactie gegeven en nu word eenzijdig een regeling getroffen en mijn geld ingehouden.
Ik ben nu sinds een week niet meer werkzaam voor het bedrijf en ik wil mijn vakantie geld en een fatsoenlijke regeling voor het saldo. Maar aangezien ik meer als 600 uur heb staan kan ik direct alles betalen.
Weet iemand hoe ik effectief actie onderneem? Heb ik gelijk? |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|