|
Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 11:49 Onderwerp: |
|
|
Mr. in spé schreef: | De vrijspraak is inmiddels onherroepelijk geworden. |
Sinds wanner zijn de rechtbanken zo snel? Ik heb het gevoel dat dit zich al een tijdje geleden heeft afgespeeld (ik bedoel de berechting/veroordelingen enz enz). Dan vraag ik me af waarom dit hier besproken is als alles al onherroepelijk is  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 11:54 Onderwerp: |
|
|
Misschien omdat het gewoon leuk is er even over te praten??  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Mr. in spé
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 115
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 12:08 Onderwerp: |
|
|
De berechtingen en de veroordelingen zijn inderdaad al enige tijd geleden, maar dat maakt naar mijn idee weinig uit. Ik zou zeggen: geef je mening eens... |
|
|
|
 |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 12:58 Onderwerp: |
|
|
Je hebt het steeds over vrijgesproken, maar vrijgesproken van wat? Wat is ze uberhaupt ten laste gelegd. Dit is wel belangrijk om te weten aangezien je misschien niet eens toekomt aan het beoordelen van de opzet. |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 13:10 Onderwerp: |
|
|
Mr. in spé schreef: | De berechtingen en de veroordelingen zijn inderdaad al enige tijd geleden, maar dat maakt naar mijn idee weinig uit. Ik zou zeggen: geef je mening eens... |
We doen hier niets anders. |
|
|
|
 |
Mr. in spé
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 115
|
Geplaatst: ma 31 jul 2006 14:00 Onderwerp: |
|
|
De ''sleper'': primair poging tot zware mishandeling
secundair mishandeling
De jongens van het andere groepje:
allen openlijke geweldpleging in vereniging |
|
|
|
 |