|
Auteur |
Bericht |
studentje84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HInh Studieomgeving (MA): HInh Berichten: 4
|
Geplaatst: do 03 jul 2008 22:40 Onderwerp: Wat is op 1 juli in werking getreden? |
|
|
Hoi allemaal..
Ik heb een vraag waar ik zelf het antwoord niet op weet te vinden..
Dit was een tentamenvraag die ik heb onthouden omdat ik er echt NIET uit kwam! En ook nu kan ik nergens terug vinden wat het juiste antwoord had moeten zijn.
wat is juist
a)per 1juli mag een advocaat niet meer bij het eerste politieverhoor aanwezig zijn
b)per 1 juli 2008 mag de rechter commisaris niet meer bij het eerste politieverhoor aanwezig zijn
c)per 1 juli 2008 mag de reclasseringsmedewerker in sommige arrondisementen op proef bij het eerste politie verhoor aanwezig zijn.
d)per 1 juli 2008 maf de raadsman/vrouw in sommige arrondissementen op proef bij het eerste politieverhoor aanwezig zijn.
Ik hoop dat iemand dit wel weet !
groetjes studentje |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 03 jul 2008 22:47 Onderwerp: |
|
|
Juist is:
e) per 1 juli geldt in de horeca een rookverbod.
Maar d) klopt ook wel. Nu eens vaker de krant lezen  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
studentje84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HInh Studieomgeving (MA): HInh Berichten: 4
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 19:12 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Juist is:
e) per 1 juli geldt in de horeca een rookverbod.
Maar d) klopt ook wel. Nu eens vaker de krant lezen  |
haha inderdaad dat moet ik misschien maar gaan doen.. wat vaker de krant lezen...
het rookverbod wist ik wel hoor!
Maar D is dus het juiste antwoord oke heeel erg bedankt!
heb er echt veel tijd aan besteed maar kon het nergens terug vinden!
groetjes |
|
|
|
 |
Freak
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 05 jul 2008 15:32 Onderwerp: |
|
|
Kan me niet voorstellen dat je dan ook maar een klein beetje goed gezocht hebt. klik |
|
|
|
 |
|