Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Tarım ve hayv...
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu wo 22 mei 2024 2:33
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Waar rechten studeren???
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 5 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MiriamvL

MiriamvL

Leeftijd: 41
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 2826


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 13:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dus als het mij ooit gevraagd wordt, zeg ik dat de UL helemaal perfect en geweldig is, en dan gaat de score ook omhoog (en tot nu toe ben ik hartstikke tevreden over het (avond)onderwijs).

Hoe kunnen ze nou vergelijken of tentamens hier of daar makkelijker zijn? De vakken zijn toch ook niet (precies) hetzelfde? En als student kan je natuurlijk ook geen objectief oordeel geven over het niveau van de tentamens... en het is toch ook per student verschillend hoe makkelijk of met hoeveel moeite iemand zijn studie doet?! Misschien komen er in Tilburg wel alleen slechte studenten die lagere cijfers halen Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Chang, Steven schreef:
Kafka schreef:
Ik heb gekozen voor de UvT omdat ze goed en hoog aangeschreve staan.
Als je je rechtenstudie snel en makkelijk wil afronden moet je dus niet naar Tilburg komen, het is moeilijk en zwaar maar wel de moeite waard.
Als je gewoon snel je title wil hebben ga naar de UVA of Leiden, daar zijn de tentamens van een véél lager niveau (Multiple choice met je boek erbij...) maar daar gaat het dan ook meer om het netwerken en minder om de studie.
Als je afstudeert met een 7 gemiddeld aan de UVA of in Leiden dan haal je in Tilburg een 5.5 en dat weten ze ook in het bedrijfsleven (advocaten kantoren) en de academische wereld (als je wil gaan werken aan de UNI net zaols ik van plan ben)

Ik hoop overigens dat ik hier niemand mee beledigd heb, maar dat zijn de zaken die ik ervaren en gehoord heb van anderen.



Maar dat kan toch niet... er is toch een onderwijsinspectie.... en trouwens ik ben idd beledigd, want ik zit in universiteit leiden. Niet leuk zou ik het vinden als ik achteraf erachterkwam dat mijn diploma "laag" aangeschreven staat. En wij krijgen geen toetsen met boek open, behalve wetboeken.

Die MC vragen worden niet zo vaak gehouden.


Ik ben het inderdaad met Ramonkey eens en je moet je er niet teveel van aantrekken Chang, Steven!

Ik zit zelf nu een tijdje op de UvA en heb sinds kort ook wat ervaring op mogen doen aan de UvT. Er zijn dingen daar die een stuk beter zijn dan op de UvA, maar er zijn ook dingen die een stuk slechter zijn. (ik omschrijf dit bewust vrij vaag, omdat ik niet de behoefte heb de UvT en zijn studenten te beledigen). Al met al komt het er op neer dat iedere universiteit zijn voor- en nadelen heeft.

Verder heb ik op de UvA pas één multiple choice tentamen gehad, dus waar dat fabeltje vandaan komt weet ik ook niet.

Laten we één ding onthouden, een goede student maakt geen goede universiteit. Net zo min als dat een goede universiteit een goede student maakt. Het hangt allemaal van jou af en de manier waarop jij je opstelt en dingen aanpakt.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MiriamvL schreef:
Hoe kunnen ze nou vergelijken of tentamens hier of daar makkelijker zijn? De vakken zijn toch ook niet (precies) hetzelfde? En als student kan je natuurlijk ook geen objectief oordeel geven over het niveau van de tentamens... en het is toch ook per student verschillend hoe makkelijk of met hoeveel moeite iemand zijn studie doet?! Misschien komen er in Tilburg wel alleen slechte studenten die lagere cijfers halen Laughing


Inhoudelijk zouden de vakken redelijk overeen moeten komen. De verplichte vakken verschillen echter wel per universiteit. En hierbij nogmaals wat ik daarnet ook al betoogd heb. Hoe goed jij bent, hoe hoog de cijfers zijn die je haalt, dat hangt allemaal van jezelf af. Laten we niet vergeten dat de universiteit van je vraagt dat zelfstandig bent ook dingen zelf kunt regelen/leren.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
ook wat ervaring op mogen doen aan de UvT. Er zijn dingen daar die een stuk beter zijn dan op de UvA, maar er zijn ook dingen die een stuk slechter zijn.


Vertel vertel
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bijvoorbeeld het feit dat 'het fiscale gedeelte' van de bibliotheek naar mijn mening onder de maat was (gezien het feit dat de fiscale opleiding van de UvT als één van de beste gezien wordt). Ik was op zoek naar boeken over de vennootschapsbelasting, successierecht en de BTW. Voor voor de vennootschapsbelasting ben ik erg geschrokken, er stonden bijna geen boeken die nieuwer waren dan 2002. Bij 'ons' bij de UvA kan je dan wel niet direct bij de boeken (moet aan een medewerker gevraagd worden, wat ik overigens een slechte zaak aan de UvA vindt), maar boeken met basisstof zijn wel altijd aanwezig omdat bepaalde 'verplichte' literatuur niet uitgeleend dient te worden, of binnen een dag weer retour dient te komen. Hetzelfde gold eigenlijk voor het successierecht en de BTW.

Verder vind ik dat er vrij veel 'vrijstellingen' gegeven worden voor tentamens voor zogenaamde 'deeltoetsen' die via het internet afgenomen dienen te worden. Zo noem ik bijvoorbeeld de zogenaamde 'motiveringstoets'. Op zich leuk en aardig dat er allemaal testen zijn die met het boek bij de hand gemaakt kunnen worden, maar één van de aspecten die je in de praktijk nodig zult hebben is dat je ook onder druk, bijvoorbeeld van een tentamen (waar de tijd wegtikt), ook moet kunnen presteren.

Daarbij komt dat de tentamens die ik gezien heb van goederenrecht en verbintenissenrecht die ik gezien heb, vergelijkbaar waren met de UvA.

Nogmaals, ik wil absoluut niet betogen dat de UvA beter is dat de UvT (sterker nog, ik wil misschien mijn master aan de UvT gaan volgen), maar ook niet dat het andersom is. Tuurlijk zullen er allerlei 'testen' zijn die mij tegenspreken, maar ik kijk alleen naar wat ik zelf heb gezien tot nog toe. Als je veel aan zelfstudie doet, zelf de bibliotheek weet te vinden, actief de colleges bezoekt, vragen durft te stellen etc. etc. dan zal je ook aan de UvA of aan de UL best een goede kans hebben om een goed jurist te worden.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
Er zijn dingen daar die een stuk beter zijn dan op de UvA, maar er zijn ook dingen die een stuk slechter zijn. (ik omschrijf dit bewust vrij vaag, omdat ik niet de behoefte heb de UvT en zijn studenten te beledigen).
Ik betwijfel of je er iemand mee zal beledigen. Dus vertel op. Wink

Quote:
Het hangt allemaal van jou af en de manier waarop jij je opstelt en dingen aanpakt.
Er mag best wat druk achter zitten. Een slappe tentaminering motiveert leerlingen nu niet echt om hun best te doen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
Er mag best wat druk achter zitten. Een slappe tentaminering motiveert leerlingen nu niet echt om hun best te doen.


Tuurlijk is dat zo, maar wat ik bedoel te zeggen is dat als jij op de 'beste' universiteit van de wereld zit en je voert geen barst uit, je waarschijnlijk jammerlijk zult falen (uitzonderingen daargelaten). En daar tegenover als jij op de 'slechtste' universiteit ter wereld zit en je zet jezelf voor 200% in, zoekt alles uit met de betreffende literatuur, zit dagen te blokken en durft tijdens de college's scherpe vragen te stellen, dan zul je best een goede kans hebben om te slagen als jurist!

Dus in zoverre bepaalt niet alleen de universiteit, maar voor het grootste deel jij wat voor jurist je zal worden. Tuurlijk zal ook de universiteit daar een steentje bij moeten dragen....
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 15:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
Voor voor de vennootschapsbelasting ben ik erg geschrokken, er stonden bijna geen boeken die nieuwer waren dan 2002.
Welke boeken zouden volgens jou dan in de collectie aanwezig moeten zijn? Voor wat betreft Nederlands recht heeft de bibliotheek nog nooit tekort geschoten.

Quote:
Verder vind ik dat er vrij veel 'vrijstellingen' gegeven worden voor tentamens voor zogenaamde 'deeltoetsen' die via het internet afgenomen dienen te worden. Zo noem ik bijvoorbeeld de zogenaamde 'motiveringstoets'.
Wat voor vrijstellingen bedoel je? Take-home assignments heb ik in mijn doctoraal nimmer gehad. Wat je hier beschrijft komt me onbekend voor.

Quote:
Op zich leuk en aardig dat er allemaal testen zijn die met het boek bij de hand gemaakt kunnen worden, maar één van de aspecten die je in de praktijk nodig zult hebben is dat je ook onder druk, bijvoorbeeld van een tentamen (waar de tijd wegtikt), ook moet kunnen presteren.
Natuurlijk, want op de UvT heb je geen reguliere tentamens. Rolling Eyes Wink

Wat ben je trouwens aan het doen op de UvT? Een vak aan het volgen?

Quote:
Als je veel aan zelfstudie doet
hah, dat schort er juist aan bij de meeste studenten. Ik werd laatst nog door een vriend voor gek versleten omdat ik een zelf een editie van tekst en commentaar had aangeschaft. De interesse is er niet echt, men studeert alleen omdat het moet en niet omdat men zich werkelijk voor het vak interesseert. En dat kom ik bij veel mensen tegen. Je moet niet leren omdat je het moet weten, maar omdat je het zelf wilt.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MiriamvL

MiriamvL

Leeftijd: 41
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 2826


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 16:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:

Quote:
Als je veel aan zelfstudie doet
hah, dat schort er juist aan bij de meeste studenten. Ik werd laatst nog door een vriend voor gek versleten omdat ik een zelf een editie van tekst en commentaar had aangeschaft. De interesse is er niet echt, men studeert alleen omdat het moet en niet omdat men zich werkelijk voor het vak interesseert. En dat kom ik bij veel mensen tegen. Je moet niet leren omdat je het moet weten, maar omdat je het zelf wilt.


En ik bent het met jullie eens dat daarin het al dan niet succesvol zijn schuilt...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Chang, Steven



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 50


BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 18:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hee ik moet jullie iets zeggen dat heel gek is:

Ik heb voorheen op zo'n HBO instelling gezeten. Het eerste jaar was redelijk goed, de lessen werden goed georganiseerd. Maar de tweede jaar kwamen leraren dikwijls te laat. De lessen werden slecht georganiseerd. Het was een kleinschalige opleiding. We zaten met 30 mensen in dezelfde type opleiding.

Maar in leiden universiteit zijn er 1200 studenten en het gaat hartstikke goed. De docenten komen nooit te laat. En dat ontdanks de grootschaligheid.

Trouwens kan het best zijn dat er in een onderzoek wordt aangegeven dat leiden universiteit misschien van kwalitatief niveau lager zit met lessen enzo, maar dan komt dit omdat vanwege de groot aantal studenten er gewoon niet genoeg tafels, stoelen, docenten en readers zijn.
Het openbare vervoer kan leidse studenten niet vervoeren naar een hoorcollege.

En natuurlijk is het moeilijk de docenten te bereiken voor vragen.

Maar nou moet ik zeggen dat ik dat niet erg vind, omdat ik toch maar 50% op school kom. Voor de rest van de tijd studeer ik zelfstandig. (zzzzzzzzzzz nou ja niet echt studeren dus)
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 1:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
Flash schreef:
Voor voor de vennootschapsbelasting ben ik erg geschrokken, er stonden bijna geen boeken die nieuwer waren dan 2002.
Welke boeken zouden volgens jou dan in de collectie aanwezig moeten zijn? Voor wat betreft Nederlands recht heeft de bibliotheek nog nooit tekort geschoten.


Boeken die een stuk recenter zijn. Sinds 2002 zijn er een hoop wijzigingen doorgevoerd in de Wet VPB en daar kon ik weinig over vinden. Vond het erg apart dat een boek als 'Wegwijs' niet aanwezig was in de bibliotheek. Over Nederlands Recht kan ik uiteraard niet oordelen want daarvoor ben zowel op de UvA als de UvT niet in de bibliotheek geweest.

Sovereign schreef:

Quote:
Verder vind ik dat er vrij veel 'vrijstellingen' gegeven worden voor tentamens voor zogenaamde 'deeltoetsen' die via het internet afgenomen dienen te worden. Zo noem ik bijvoorbeeld de zogenaamde 'motiveringstoets'.
Wat voor vrijstellingen bedoel je? Take-home assignments heb ik in mijn doctoraal nimmer gehad. Wat je hier beschrijft komt me onbekend voor.


Ook over de doctoraal kan ik niet oordelen, want voor dit jaar ben ik nog nooit op de UvT geweest. Ik weet echter wel dat in het BaMa-systeem dit soort toetsen bestaan.

Sovereign schreef:

Quote:
Op zich leuk en aardig dat er allemaal testen zijn die met het boek bij de hand gemaakt kunnen worden, maar één van de aspecten die je in de praktijk nodig zult hebben is dat je ook onder druk, bijvoorbeeld van een tentamen (waar de tijd wegtikt), ook moet kunnen presteren.
Natuurlijk, want op de UvT heb je geen reguliere tentamens. Rolling Eyes Wink

Wat ben je trouwens aan het doen op de UvT? Een vak aan het volgen?


Nee, mijn vriendin (Denise) studeert aan de UvT en daar ben ik een aantal keer samen mee naar de UvT geweest. Wat belachelijk is bij ons aan de UvA, is dat je niet tussen de boeken door kan lopen en op je gemak kan bladeren. Je moet je boeken in de pc opzoeken en aanvragen, dan pas krijg je een boek. Bij de UvT kan dat wel allemaal op je gemak en vandaar dat ik besloot, gezien het feit dat ik er toch was, te gaan werken aan mijn essay voor vennootschapsbelasting. Verder speel ik met de gedachte om een fiscale master aan de UvT te doen. (niet omdat dat een betere is, maar omdat het een andere is Wink )

Nogmaals, ik wil de UvT absoluut niet aanvallen. Want in meerdere opzichten is deze geavanceerder dan de UvA is. Wat ik wel probeer te betogen is dat ik niet zo geloof ik een 'betere' of 'beste' universiteit.

Maar mocht ik volgend jaar wel naar de UvT gaan, zullen we het snel genoeg merken of ik het niveau aan kan! (ik ben een 6-7 student aan de UvA).
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 15:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
Ook over de doctoraal kan ik niet oordelen, want voor dit jaar ben ik nog nooit op de UvT geweest. Ik weet echter wel dat in het BaMa-systeem dit soort toetsen bestaan.
Zover ik weet krijg je met die toetsen geen echte 'vrijstellingen', maar ik kan me vergissen. Ik weet alleen dat bij bepaalde vakken dergelijke toetsen verplicht moeten worden gemaakt om toegang te krijgen tot de werkgroepen.

Quote:
Bij de UvT kan dat wel allemaal op je gemak en vandaar dat ik besloot, gezien het feit dat ik er toch was, te gaan werken aan mijn essay voor vennootschapsbelasting. Verder speel ik met de gedachte om een fiscale master aan de UvT te doen. (niet omdat dat een betere is, maar omdat het een andere is Wink )
Jaja, diep van binnen weet je wel wat de betere universiteit is. Laughing

Quote:
Maar mocht ik volgend jaar wel naar de UvT gaan, zullen we het snel genoeg merken of ik het niveau aan kan! (ik ben een 6-7 student aan de UvA).
Over de UvA gesproken, wat is dat voor onzin met het toelaten van elke willekeurige bachelor tot een juridisch schakel- en masterprogramma? Zo krijg je 'meesters in de rechten' die in totaal niet meer dan 2 jaar aan juridische stof hebben gehad. Rolling Eyes
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Ramonkey

Ramonkey

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA
Berichten: 2280


BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 15:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
Jaja, diep van binnen weet je wel wat de betere universiteit is. Laughing

Sleepey Sleepy
_________________
Be the change you want to see in the world
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 16:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ramonkey schreef:
Sovereign schreef:
Jaja, diep van binnen weet je wel wat de betere universiteit is. Laughing

Sleepey Sleepy
Cool

Zeg Ramonkey, aangezien je eveneens op de UvA vertoeft weet je vast meer van het absurde idee om iedereen maar toe te laten tot een juridische master. Of wordt daar niet over gepraat?

Go UvA. Rolling Eyes Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Ramonkey

Ramonkey

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA
Berichten: 2280


BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 19:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nou ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst hoor(ben de laatste maanden ivm scriptie eigenlijk amper op de uva geweest etc.)...en ben best benieuwd hoe de vork in de steel zit. Moet je dus het antwoord schuldig blijven helaas...maar wel dodgy als het waar is Sad
_________________
Be the change you want to see in the world
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 5 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds