Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu zo 12 mei 2024 14:01
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Vragen knikkersite
Moderators: Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 11:43    Onderwerp: Vragen knikkersite Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste allemaal,

De rage in Nederland is op het moment jetix & nickelodeon knikkers, ouders plaatsen op o.a heel marktplaats knikkeroproepen om te ruilen. Nu heb ik sinds enkele weken de site www.knikkersruilen.nl in het leven geroepen. Een fansite voor nickelodeon en jetix knikkers die ze onderling dmv forum berichten kunnen ruilen. Kosten 1 telefoontje en ze worden lid van www.knikkersruilen.nl/FORUM Nu bele iemand van Jetix dat ze enkele klachten hadden binnen gekregen van het feit dat mensen dienden te betalen voor toegang en dat ik vandaag alle Jetix logo`s teksten en wat zich met hun verbind eraf diende te halen anders zouden er juridische stappen ondernomen worden. Wat zijn mijn mogelijkheden? Hierna luisteren lijkt me verstandig. Maar ik wil wel graag mijn website behouden/populair krijgen. Toets in Jetix knikkers op google en je vind al gauw mijn site (via een blog die ik ook heb opgezet om zo bezoekers door te sluizen)
Ik zou graag tips hebben. Wellicht moet ik ze even mailen met de vraag zodra ik alles openbaar zet dus zonder inbellen of ik het dan zo houden kan. Maar dan verdien ik er niets meer mee.


Laatst aangepast door mx4 op vr 11 mei 2007 15:09, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Tom84

Tom84

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

Berichten: 184


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 11:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

op het jetix logo berucht auteursrecht. jetix wordt nu betrokken bij iets waar ze geen zaken mee willen doen.

hun staan volledig in hun recht, en jij zal het 99% zeker verliezen als het op een zaak aankomt.

jetix-knikkers is nu een soort-naam en ik denk dat ze daar weinig aan kunnen doen. op marktplaats kunnen ze ook verhandeld worden, en waarom mag jij dat niet?

maw, site mag gewoon blijven bestaan, alleen moet je zorgen dat het puur-jetix logo verdwijnt. dat je een plaatje van een jetix-knikker ervoor maakt ofzo is denk ik geen probleem.

sla het wetboek even open onder het kopje auteurswet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 12:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heb net even een mailtje gestuurd:

Beste mensen van Jetix,

Ik ben vanmorgen gebeld door 1 van jullie medewerksters weet alleen geen naam meer. Het betrof de website www.knikkersruilen.nl. Ik heb even de volgende vragen:
Wanneer ik de betaalde toegang weg haal is het dan mogelijk dat de site in de huidige vorm kan blijven bestaan? Dan zal men rechstreeks op de portal komen van www.knikkersruilen.nl/FORUM Hierbij kunnen mensen onderling praten over de hobby en o.a jetix knikkers ruilen onderling. Wanneer dit kan is het dan ook mogelijk dat jullie iets beschikbaar stellen (zie mijn vorige mail) wat ik kan verloten dmv spelletjes onder de spaarders/knikker fans? Ik hoop dat we samen tot een prettige oplossing komen. Wanneer jullie dit niet voldoende vinden zou ik dat erg jammer vinden. Ik zal dan alle jetix logo`s en teksten in jullie huistyle verwijderen. De tekst "jetix knikkers" wordt overal op de site gebruikt door zowel mij als de knikkerfans onderling. Dit verwijderen zou betekenen dat bijvoorbeeld ook een marktplaats en alle andere sites dit moeten doen. Ik verneem graag via de mail zsm een reactie terug.

Met vriendelijke groeten,
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Tom84

Tom84

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

Berichten: 184


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 13:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

geef ze ook de mogelijkheid om met jou om de tafel te zitten..

het is nu enigszins eenzijdig.

zeg dat je bereid ben om mee te werken mits dat redelijk is..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 14:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb inmiddels de index gewijzigd Ik ga nu aan de gang op t forum.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Tom84

Tom84

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

Berichten: 184


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 14:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Heb je nog geen account?
Je kunt gratis registeren


ga je het nu aanpassen of niet? want registreren = bellen..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 14:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ligt eraan of jetix dan meewerkt. Denk het niet.


Krijg net een mailtje terug:

beste,
Ook als je de betaalde toegang weghaald moet je het Jetix logo en de afbeeldingen verwijderen. Wij willen in geen geval in verband worden gebracht met jouw site.
Dat fans/ spaarders onderling de term Jetix Knikkers gebruiken daar hoor je ons niet over, maar wij vinden het onacceptabel dat jij de naam Jetix Knikkers gebruikt om geld te verdienen en daar willen wij niet mee in verband worden gebracht. .

Dus je moet iig de Jetix logo's, teksten, afbeeldingen en huistijl verwijderen.

Met vriendelijke groet,

-------------

Dus ik moet ook de knikker afbeeldingen weghalen? zie over 5 min het forum en de index. En zou ik met http://jetixknikkers.blog-s.nl ook "problemen" kunnen gaan krijgen? Zouden jullie de huidige look even willen bekijken?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 15:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Om www.knikkersruilen.nl/FORUM helemaal te kunnen bekijken heb ik voor jullie een gast accountje aangemaakt: Nickname: test Wachtwoord: test
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Tom84

Tom84

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

Berichten: 184


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 15:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

mx4 schreef:
Ligt eraan of jetix dan meewerkt. Denk het niet.


Krijg net een mailtje terug:

beste,
Ook als je de betaalde toegang weghaald moet je het Jetix logo en de afbeeldingen verwijderen. Wij willen in geen geval in verband worden gebracht met jouw site.
Dat fans/ spaarders onderling de term Jetix Knikkers gebruiken daar hoor je ons niet over, maar wij vinden het onacceptabel dat jij de naam Jetix Knikkers gebruikt om geld te verdienen en daar willen wij niet mee in verband worden gebracht. .

Dus je moet iig de Jetix logo's, teksten, afbeeldingen en huistijl verwijderen.

Met vriendelijke groet,

-------------

Dus ik moet ook de knikker afbeeldingen weghalen? zie over 5 min het forum en de index. En zou ik met http://jetixknikkers.blog-s.nl ook "problemen" kunnen gaan krijgen? Zouden jullie de huidige look even willen bekijken?


dat je de logo's ed. weg moet halen is mijns inziens logisch.. ik zal even voor je kijken voor je 2e vraag

je moet voor zover ik het goed begrijp, alles wat het jetix-logo draagt, van de site verwijderen. alleen als je een knikker heb oid, met daarop "jetix-knikker" ofzo erop, dan niet.

het bedrijf jetix moet erbuiten blijven, hun product niet.

uhm, knikkerplaatjes mogen blijven staan, puur jetix-logo's moeten weg. haal gelijk nicelodeon logo ook weg. scheelt weer voor later..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 15:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Moet ik ze nog even terug mailen met de vraag of het zo goed is en of de knikker afbeeldingen mogen blijven bestaan? Of sta ik in mijn recht als ik die erop laat staan. En zou het zo goed zijn? Ze hebben het ook over tekst, ik heb wat aanpassingen gedaan kwa tekst en zou niet weten welke ze nu anders bedoelen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mx4



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 45


BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 17:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb inmiddels weer een mail terug dat het zo goed was. Ik denk dat ze alleen de index heeft gezien ik weet niet of ze het forum ook goed zou keuren wat betreft afbeeldingen gebruik.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Tom84

Tom84

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

Berichten: 184


BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 9:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

hetgeen wat ze eisen; en waar ze recht op hebben, is dat alle afbeeldingen die jouw site met Jetix linken, verwijdert worden.

een foto van een Jetix-knikker, is geen link. een logo van nickelodeon, of Jetix wel. Het gaat er dus om, dat een nieuwe bezoeker op de website kan zien, dat jij een losse website hebt, en niet een die gelinkt is met Jetix.

De reden heeft Jetix al aangegeven. je wil verdienen aan de website, en Jetix wil daar niet aan mee doen, omdat dit hun reputatie (kan) schaden..

als het niet duidelijk is, laat het me horen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds