Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
h.hulsbus
Leeftijd: 77 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 27 jan 2010 15:43 Onderwerp: alenmitatie |
|
|
goede middag , ik heb een vraag over allmentatie .ben nu bijna 4 jaar gescheiden en betaal 400 euro alimentatie aan mijn ex wij zijn in de leeftijd van 64 mijn ex en ik 63 jaar .daar ik in deze 4 jaar geen loonsverhoging meer heb ontvangen en ook geen looncompensatie is het voor mij moeilijk om dit op te blijven brengen ,daar de levensonderhoud elk jaar flink is gestegen . nu is mijn vraag hoe moet ik handelen om vermindering van alimentatie aan te vragen .
met vriendelijke groet hans |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: wo 27 jan 2010 20:42 Onderwerp: |
|
|
Je kunt een herberekening laten maken bijv door een advocaat om te zien of het zin heeft om een wijzigingsverzoek in te dienen bij de rechtbank. Dit kun je wellicht combineren met het feit dat er vanaf jouw 65e jr AOW komt en dus wellicht een ander inkomensplaatje. Iig val je vanaf die tijd onder andere belastingtarieven wat eea verandert voor de fiscale aftrekbaarheid van de partnerali. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|