|
Auteur |
Bericht |
ChantalvDongen
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2007 21:03 Onderwerp: Voorbeeld van een conclusie van antwoord |
|
|
Hoi allemaal,
Weet iemand een site waarop je een voorbeeld van een conclusie van antwoord kan zien? Of misschien heeft iemand zelf een voorbeeld?
Groetjes,
Chantal |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2007 21:57 Onderwerp: |
|
|
Ars Aequi verkoopt wel van die procesdossiers. Daar zal er wel eentje in staan. www.arsaequi.nl _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2007 22:04 Onderwerp: |
|
|
Goede tip zeg!! Die van civiel is wel wat voor het her burg. procesrecht!! _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Loesah
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 20:05 Onderwerp: |
|
|
ik ben ook nog op zoek naar een voorbeeld voor ee conclusie van antwoord maar kan het niet echt vinden.. kan iemand mij helpen? |
|
|
|
 |
blackdiamond
Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 22:34 Onderwerp: |
|
|
Je zou het zo kunnen doen denk ik (zonder enige aanvaarding van aansprakelijkheid uiteraard ! :
-------------------------------------------------------------------------
Rechtbank te [plaats], sector kanton, locatie [plaats]
Zitting: [datum] 2007
CONCLUSIE VAN ANTWOORD
inzake:
[jouw naam]
g e d a a g d e
procederend in persoon (of: gemachtigde: mr. D. Pleiter)
tegen:
[naam eiser]
e i s e r
gemachtigde: [naam], gerechtsdeurwaarder te [plaats]
3. Gedaagde biedt aan al zijn/haar stellingen te bewijzen door alle middelen rechtens, meer speciaal tot het horen van getuigen (eventueel noemen), doch zonder aanvaarding van enige bewijslast die niet op grond van de wet en/of jurisprudentie op hem/haar rust.
MET CONCLUSIE:
dat het de Rechtbank behage eiseres niet-ontvankelijk te verklaren, althans de eis van eiseres te ontzeggen.
handtek. gemachtigde of jouw eigen handtek. |
|
|
|
 |
Loesah
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: do 15 mrt 2007 11:05 Onderwerp: |
|
|
heel erg bedankt, ik weet zeker dat ik hier verder mee kan. (opdr voor school) |
|
|
|
 |
|