|
Auteur |
Bericht |
Cognitio
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: ma 27 jan 2014 19:57 Onderwerp: Vinden van parlementaire geschiedenis |
|
|
Hallo,
voor een opdracht binnen mijn studie ben ik op zoek naar parlementaire geschiedenis omtrent artikel 7:15 BW, maar ik weet niet waar en hoe ik dit kan vinden.
Daarnaast werd in een uitspraak van de voorzieningenrechter als volgt verwezen naar parlementaire stukken: vergl. TM, Parl. Gesch. InvW 7, p. 113 en MvA II, Parl. Gesch. InvW 7, p.116. Ook hierbij is het mij niet gelukt deze te vinden.
Wie kan mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groet |
|
|
|
 |
1e_jaars_fiscaal_recht
Leeftijd: 29 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 125
|
Geplaatst: di 28 jan 2014 13:34 Onderwerp: |
|
|
Wat dacht je van kluwer portal?
Laatste ga je naar de UB (Broerstraat in Grunn), vraag je aan een medewerker of je kunt kijken in de boeken van parlementaire geschiedenis (als je er zelf niet uitkomt, want je kunt het gemakkelijk zelf vinden).
Zoek je het artikel op, bestudeer even de structuur van het boek en dan kun je er een kopie van maken.
Omtrent de parlementaire geschiedenis van fiscale wetgeving verwijs ik je door naar www.ndfr.nl , Groningen is vast aangesloten bij deze site maar hoogst waarschijnlijk moet je je via een VPN verbinding inloggen en dan kun je de site bezoeken.
Mocht je willen weten WAT er allemaal voor sites zijn en wat erop staat
ga dan naar deze site van Universiteit van Maastricht:
http://onlinelibrary.maastrichtuniversity.nl/databases
"proceed without login' en dan kun je het gebied LAW selecteren. |
|
|
|
 |
Cognitio
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: di 28 jan 2014 13:44 Onderwerp: |
|
|
Gister was ik inderdaad naar de UB gegaan, daar kon ik het niet vinden. Nadat ik een medewerker had gevraagd zei hij dat de PG waarschijnlijk in de JB lag, maar daar kon ik ook over dit artikel niks vinden.
Ik denk dat het dan aan mij lag
Bedankt, ik zal de kluwer portal eerst eens goed doorzoeken voordat ik weer helemaal naar Grunn ga! |
|
|
|
 |
1e_jaars_fiscaal_recht
Leeftijd: 29 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 125
|
Geplaatst: di 28 jan 2014 15:00 Onderwerp: |
|
|
Hoe doen je werkgroepgenoten het?
Btw het is niet voor niks een opdracht. Je moet je kundig maken erin. Het is gewoon een rotklus en we hebben mazzel dat we nu Kluwer portal hebben. Gewoon niet opgeven en door zoeken. Ik deed er de eerste keer ook een dik uur over om het te vinden en dan nog een tijdje om te kopiëren. DAN was het ook niet goed om een of andere reden, maar die reden heb ik verdrongen. |
|
|
|
 |
|