|
Auteur |
Bericht |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 17 jul 2007 18:06 Onderwerp: Vertaling Articles of Association and Memorandum agreement |
|
|
Weet er iemand een Nederlandse vertaling van het volgende:
Iemand uit het buitenland vroeg me of ik dit met betrekking tot een Holding BV wil toesturen.. _________________ Meedoen | Nettiquette | Colofon |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 17 jul 2007 18:14 Onderwerp: |
|
|
Articles of Association: statuten
Memorandum of Association ken ik niet, maar ook daar lijken statuten mee bedoeld te worden (evt een combi van akte van oprichting en statuten)
Memorandum of Agreement lijkt onze overeenkomst te zijn. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: di 17 jul 2007 20:16 Onderwerp: |
|
|
Is een Memorandum of Agreement niet een samenwerkingsovereenkomst? Googelend vind ik onder die titel alleen maar overeenkomsten waarin partijen beloven met elkaar samen te gaan werken.
Uit ondergewaardeerde bron:
Quote: | A memorandum of agreement (MOA) or cooperative agreement is a document written between parties to cooperatively work together on an agreed upon project or meet an agreed upon objective. The purpose of an MOA is to have a written understanding of the agreement between parties. The MOA can also be a legal document that is binding and hold the parties responsible to their commitment or just a partnership agreement. |
Arnoud |
|
|
|
 |
|