|
Auteur |
Bericht |
hiker
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: di 24 jan 2012 15:41 Onderwerp: Verklaring Omtrent het Gedrag |
|
|
Hoi,
Speciaal voor deze raag geregistreerd, omdat het mij toch wel erg bezig houdt.
In maart 2010 ben ik veroordeeld tot 300 euro boete of 5 dagen vervangende hechtenis wegen het niet opvolgen van een vordering van een agent. (art 184 lid 1) Ik zal niet op de reden ingaan, maar geloof mij dat het niet zo had hoeven lopen..
Anyways; nu ben ik aangenomen voor een nieuwe baan. Hiervoor moet ik een VOG overhandigen. Deze is op de volgende functieaspecten aangevraagd:
-Bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen waarin vertrouwelijke gegevens zij opgeslagen.
-Belast zijn met de zorg voor minderjarigen en/of de zorg vor personen die in een (tijdelijke)afhankelijkheidssituatie verkeren.
Denken jullie dat er gegronde aanwijzingen zijn dat de verklaring zal geweigerd?
Ben erg benieuwd... |
|
|
|
 |
hiker
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: vr 27 jan 2012 15:05 Onderwerp: Re: Verklaring Omtrent het Gedrag |
|
|
hiker schreef: | Hoi,
Speciaal voor deze raag geregistreerd, omdat het mij toch wel erg bezig houdt.
In maart 2010 ben ik veroordeeld tot 300 euro boete of 5 dagen vervangende hechtenis wegen het niet opvolgen van een vordering van een agent. (art 184 lid 1) Ik zal niet op de reden ingaan, maar geloof mij dat het niet zo had hoeven lopen..
Anyways; nu ben ik aangenomen voor een nieuwe baan. Hiervoor moet ik een VOG overhandigen. Deze is op de volgende functieaspecten aangevraagd:
-Bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen waarin vertrouwelijke gegevens zij opgeslagen.
-Belast zijn met de zorg voor minderjarigen en/of de zorg vor personen die in een (tijdelijke)afhankelijkheidssituatie verkeren.
Denken jullie dat er gegronde aanwijzingen zijn dat de verklaring zal geweigerd?
Ben erg benieuwd... |
Allemaal bedankt voor jullie input! Ik heb mijn VOG gewoon gekregen. |
|
|
|
 |
1234
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
|
|
|