|
De volgende president is...... |
Bush |
|
43% |
[ 7 ] |
Kerry |
|
56% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 16 |
|
Auteur |
Bericht |
Ingeborg
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 1877
|
Geplaatst: do 04 nov 2004 16:26 Onderwerp: |
|
|
Okidoki schreef: | Juul schreef: | maar 1 ding is wel zeker: na deze 4 jaar zijn we zeker van hem af! |
Eva schreef: | weet je dat zeker? We hebben het hier wel over Amerika hoor!  |
Heel zeker! Een president in de USA kan maximaal één keer herkozen worden en dus maar maximaal 8 jaar president zijn. Na deze 4 jaar zijn we echt van hem af (als president zijnde dan). Het is nu dus duimen voor een impeachment-procedure, dat is de enige hoop voor de wereld Hopelijk is in ieder geval over 4 jaar de tijd voor de Democraten weer aangebroken! |
Franklin Delano Roosevelt was enige president die twee-termijnen regel doorbroken heeft! Werd 3 keer herkozen! Maar dat zullen we met bush vast niet gaan beleven  |
|
|
|
 |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: do 04 nov 2004 18:28 Onderwerp: |
|
|
Flash en de rest, bedankt voor het juist interpreteren van mijn stukje, kon zelf niet meteen reageren..
Dat bedoelde ik inderdaad ja, zoals ik al zei, met Bush heb je een hele rare en het zou me niks verbazen als we nog een tijdje met die familie opgescheept zitten...  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 0:47 Onderwerp: |
|
|
De volgende keer gaan we met z'n allen voor Hillary Clinton!  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Eva
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 0:57 Onderwerp: |
|
|
Of Will Smith.  |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 9:41 Onderwerp: |
|
|
Of Homer Simpson!  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 9:55 Onderwerp: |
|
|
ANYTHING BUT BUSH!!!!
 _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Okidoki
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 13:14 Onderwerp: |
|
|
Eva schreef: | Flash en de rest, bedankt voor het juist interpreteren van mijn stukje, kon zelf niet meteen reageren..
Dat bedoelde ik inderdaad ja, zoals ik al zei, met Bush heb je een hele rare en het zou me niks verbazen als we nog een tijdje met die familie opgescheept zitten...  |
Okee, dan is duidelijk wat je bedoelde.
Overigens heeft Bush ongeveer 51% van de stemmen gekregen. Hij heeft dus een echte Ajax-overwinning geboekt en zal dus nog heel wat goeds moeten doen wil de volgende president wederom een republikein zijn en eventueel familie van Bush. Maar inderdaad, het blijft Amerika dus alles is mogelijk. |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 16:38 Onderwerp: |
|
|
Duch schreef: | Of Homer Simpson!  |
Maak het maar weer belachelijk.
Ik heb begrepen dan Hillary Clinton echt als serieuze kandidaat getipt wordt. _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Eva
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 16:59 Onderwerp: |
|
|
Nou Will Smith ook hoor!!! De eerste zwarte president. |
|
|
|
 |
Okidoki
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 19:26 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dan dat Arni (Nee...niet die uit GTST) meer kans maakt. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 21:07 Onderwerp: |
|
|
Die mag niet omdat hij geen Amerikaan is. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 12:24 Onderwerp: |
|
|
Nog niet nee, maar ook daarvoor zou de wet aangepast kunnen worden.
Populariteit is een machtig middel.... _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
 |
Okidoki
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 13:58 Onderwerp: |
|
|
Flash schreef: | Nog niet nee, maar ook daarvoor zou de wet aangepast kunnen worden.
Populariteit is een machtig middel.... |
Hij kan ook gewoon Amerikaan worden. Dat is wat minder omslachtig. Hij heeft al werk  |
|
|
|
 |
Ramonkey
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 2280
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 14:33 Onderwerp: |
|
|
Computerfouten waardoor Bush meer stemmen heeft gehad??Was gister in het nieuws...the horror. _________________ Be the change you want to see in the world |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 14:41 Onderwerp: |
|
|
Ramonkey schreef: | Computerfouten waardoor Bush meer stemmen heeft gehad??Was gister in het nieuws...the horror. |
Tot zover de kunstmatige intelligentie!  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
|