|
Auteur |
Bericht |
podium
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 07 apr 2014 19:46 Onderwerp: Verhinderingsdatum |
|
|
Vandaag kreeg ik onderstaande e-mail.
Mijn jurisch adviseur van de Das is niet benaderd, terwijl de tegenpartij weet dat deze partij deze rechtzaak verder behandeld:
Quote: | Geachte heer ****,
In bovengenoemde zaak is mr. drs. **** verhinderd op de datum (** mei 2014), welke is bepaald voor de comparitie na antwoord. Ik verzoek u derhalve om uw verhinderdata vandaag vóór 17.00u aan ons door te geven.
Indien wij niets van u vernemen, dan berichten wij aan de rechtbank dat u geen verhinderdata hebt.
Hoor graag zo snel mogelijk van u.
Met vriendelijke groet,
Invorderingsbedrijf B.V. |
Ik kom net pas thuis van mijn werk en lees dit dus nu pas. Uiteraard morgen bellen, maar ben benieuwd of dit soort praktijken zomaar kunnen. |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 08 apr 2014 13:01 Onderwerp: |
|
|
Korte termijn om nog dezelfde dag reactie te vragen, en de verhinderdata van uw gemachtigde zullen ook nodig zijn. En met een comparitie pas in mei is er nog genoeg tijd om iedereen voldoende ruimte te geven om in rust de verhinderdata op te geven.
Ook als de wederpartij naar de rechtbank aan zou geven dat u geen nieuwe verhinderdata heeft opgegeven, kan uw gemachtigde alsnog bij de rechtbank aangeven dat er wel verhinderdata zijn. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
|