|
Auteur |
Bericht |
OOge
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 mrt 2012 22:23 Onderwerp: Verhaalbaar schulden |
|
|
Weet iemand of ik schulden die ik inmiddels heb kan verhalen op mijn ex-partner.
Korte uitleg : We woonden een aantal jaar samen (geen contract of getrouwd) en de laatste maanden ontving ze geen loon. Waardoor er dus steeds meer betalingsproblemen stonden. Ze was te laks om er achter aan te gaan. Hierdoor moest ik dus alle kosten van haar zelf betalen. De enkele keer die ze geld kreeg was verwaarloosbaar want dat was al op aan de brandstof of ziektekosten. Afgesproken (ook op sms) dat ik alles zou betalen via mijn zzp rekeningen en dan de schulden via mij te laten lopen. Zodat mijn gezinnetje die problemen niet kreeg. Althans dat dacht ik. Want ze vluchte weg. Ondertussen bleek ze al een ander te hebben terwijl we samen afgesproken hadden dat ik de schulden op me zou nemen. Van haar ingebrekestellingen enzo heb ik helaas niet alles meer. Maar de boekhouder zag wel dat ze vruchtbaar gebruik gemaakt had van mijn bankrekening.
Hoe kan ik dit aanpakken. Is dit een strafbaar feit of gewoon een civiele zaak, of ben ik (naast dat ik stom ben geweest), in de aap gelogeerd. |
|
|
|
 |
henkbodde
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4
|
Geplaatst: za 10 mrt 2012 22:30 Onderwerp: |
|
|
Vaag verhaal. Civiele zaak. En mooi in de aap gelogeerd. Ik zou je adviseren om eens met bureau rechtshulp praten om te zien wat je het beste kunt doen. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 mrt 2012 23:09 Onderwerp: |
|
|
Lijkt mij een geval van zaken, die geen keer nemen. |
|