danacohen
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 03 okt 2012 23:08 Onderwerp: Vergoeding telefoonmaatschappij |
|
|
Ik ben een aantal weken geleden overgestapt van een Ben prepaid naar een Ben Sim Only abonement. Het overzetten van het abonement hoort binnen 1 dag plaats te vinden. Dit gebeurde echter niet, dus ik heb 2 weken lang (!) bijna dagelijks met de Ben klantenservice in de weer geweest. Deze 2 weken ben ik compleet onbereikbaar geweest op beide simkaarten.
Ik heb goede reden om te denken dat mijn klacht lange tijd ook niet serieus is genomen (door een bericht die ik van hun ontvangen heb, heb ik de indruk gekregen dat ze het probleem niet onderzocht hebben, maar dat--aangezien er zo veel mensen waren met een soort gelijk probleem--er gewoon van uitgingen dat dat het zelfde was en er daarom ook niks aan deden). Lang verhaal kort: De duur dat ik onbereikbaar was is naar mijn mening onnodig lang door de schuld van Ben.
Dit hele gebeuren heeft me uiteraard het nodige geld gekost. De kosten van het bellen naar de klantenservice nog achterwege gelaten, heb ik uiteindelijk een nieuwe tijdelijke simkaart moeten kopen aangezien ik voor mijn werk moet bellen. Daarbij ben ik recentelijk afgestudeerd en heb ik mijn CV opgestuurd naar meerdere bedrijven die mij vervolgens niet konden bereiken.
Nadat het probleem eindelijk was opgelost, kreeg ik te horen dat ik de aansluitingskosten (14,95) en de eerste maand abonementskosten (6,95) niet hoefde te betalen. Ik vind eigenlijk dat ik recht heb op meer vergoeding, omdat het mij veel meer geld heeft gekost. Ik vraag me alleen af of ik hier juridisch gezien ook recht op heb. Kan iemand me hierbij helpen? |
|