|
Auteur |
Bericht |
Steff
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: wo 12 nov 2008 11:49 Onderwerp: Vergeten Factuur |
|
|
Hoi,
Gisteren (11-11), ontving ik een factuur van mijn oude rijschool, waar ik inmiddels een ruime maand geleden mijn rijbewijs heb gehaald. Deze factuur ging over een les die ze waren "vergeten" op een vorig factuur van een maand geleden. De factuur van een maand geleden betrof toen na mijn weten het totaal bedrag van het lessen en alles eromheen. En in goed vertrouwen heb ik deze toen betaald zonder het precies uit te rekenen. (wel globaal berekening gemaakt en deze kwam dichtbij het bedrag wat ik toen overgemaakt heb).
Ik weet nu echter niet meer of ik de vergeten gefactureerde les heb gehad of niet. Omdat er in de periode een aantal lessen zijn afgezegd van hun en van mijn kant.
Na het betalen van de rekening een maand geleden was het voor mij afgesloten, ik heb toen alles dus verwijdert qua administratie. Dus het is voor mij niet mogelijk om te achterhalen hoe het zit.
In de rijschool zit geen beweging, ze blijven vasthouden aan hun standpunt dat ik gewoon moet betalen, ook al hebben ze toegegeven dat ze deze vergeten waren.
Help?
Alvast bedankt |
|
|
|
 |
Steff
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: do 20 nov 2008 12:23 Onderwerp: |
|
|
Iemand? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 20 nov 2008 14:33 Onderwerp: |
|
|
Als jij volgens de administratie van de rijschool nog geld schuldig bent, en jij kunt je verder niets meer herinneren en hebt ook niets meer op papier, dan zit er niet veel anders op dan te betalen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|