|
Auteur |
Bericht |
Jane Doe
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 mrt 2009 21:50 Onderwerp: Vechtpartij |
|
|
Mijn vriend is eind vorig jaar betrokken geweest bij een vechtpartijtje tijdens het uitgaan. De vechtpartij ontstond tussen een vriend van hem en een andere jongen. Daarna heeft de jongen meerdere vrienden gebeld en is er een vechtpartij onstaan. Mijn vriend is er tussen gesprongen en kreeg een duw en viel op de grond. Ook had hij wat krassen op zijn gezicht doordat hij ertussen is gesprongen. Op het moment dat hij viel kwam de politie en vroegen ze of mijn vriend en een andere vriend aangifte wilde doen. Dit hebben ze gedaan en de jongens zijn die avond nog opgepakt. Vandaag kwam er een brief met een uitnodiging voor verhoor omdat mijn vriend ook als verdachte wordt aangemerkt naar aanleiding van het opsporingsonderzoek wat de politie aan de hand van zijn aangifte heeft gedaan.
Waar wordt hij dan precies van verdacht? Mishandeling (terwijl hij niets gedaan heeft) of openbare geweldpleging of iets anders? Ik vind het vreemd dat de politie na 5 maanden hem ook als verdachte aanmerkt. Hoe kan dit
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 12 mrt 2009 23:24 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat alleen de politie of het OM zelf hier antwoord op kan geven. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Jane Doe
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 mrt 2009 23:38 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop dat het bij het verhoor blijft en dat we weinig te maken krijgen met de OvJ. Wat houdt een uitnodiging tot verhoor in? In plaats van een oproep of een aanhouding voor verhoor?
Bedankt voor je antwoord! |
|
|
|
 |
Milos
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: vr 13 mrt 2009 12:45 Onderwerp: |
|
|
Het zal allemaal wel loslopen denk ik oor. Als jouw vriend gewoon zijn verhaal doet hoe het is gebeurd, dan zal het allemaal wel loslopen. |
|
|
|
 |
|