|
Auteur |
Bericht |
Mariska911
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 29 sep 2008 18:23 Onderwerp: Update overlast konijnen |
|
|
Een paar weken geleden heb ik mijn probleem hier voorgelegd met de vermeende overlast die mijn konijnen zouden veroorzaken volgens mijn buren (aan één kant). Ik wil jullie toch nog even laten weten wat de stand van zaken nu is. Dus vandaar even een update...
De vorige keer gaf de gemeenteamtenaar al aan dat hij het er keurig netjes vond uitzien en geen overlastsituatie kon voorstellen. Vandaag wederom een onaangekondigde inspectie gehad van dezelfde ambtenaar.
Ook nu vond hij het er weer prima uitzien, geen enkel probleem in zijn ogen. De gemeente heeft mij een aantal maanden geleden precies laten weten wat wel en niet toegestaan is (aantallen e.d.). Ik heb dit van hen als een besluit op papier gekregen en ik heb me hier netjes aangehouden.
Omdat de ambtenaar het er nu weer goed uit vond zien gaat de gemeente een apv-vergunning aanvragen (volgens mij bij de raad van bestuur) met een positief advies om de vergunning af te geven.
Ben benieuwd wat de buren nu nog voor een vervolgstappen zouden kunnen ondernemen, maar volgens de gemeente hoef ik me nergens zorgen om te maken. Dus dat is weer even een opluchting voor dit moment!
Groetjes,
Mariska |
|
|
|
 |
Leon78
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 154
|
Geplaatst: ma 29 sep 2008 19:25 Onderwerp: |
|
|
Buren blijven soms erg vervelend. Bij ons in de gemeente een soortgelijk verhaal... Hondentrim- en wassalon. Zou enorm veel overlast veroorzaken, lekkage, e.d. Inspecteur van bouw- en woningtoezicht er naartoe gestuurd en alles viel reuze mee.
Ben blij om te horen dat het goed gaat met de stampertjes.  |
|
|
|
 |
|