|
Auteur |
Bericht |
Michael_ST
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 nov 2013 15:25 Onderwerp: Tussenvonnis, hoe nu verder? |
|
|
Ik ben zelf naar de Kantonrechter gestapt en deze heeft in mijn zaak nu een tussenvonnis gewezen.
Nu ben ik zelf geen jurist o.i.d. maar ik moet nu reageren. Hoe doe je dat en hoe heet dat? Ik bedoel.. het zal toch geen "conclusie van tussenvonnis" heten verwacht ik.
Moet zo'n reactie hetzelfde worden geschreven als een conclusie van antwoord o.i.d. ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Michael |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: vr 15 nov 2013 17:36 Onderwerp: |
|
|
Een gebruikelijke gang van zaken is als volgt:
1. dagvaarding door eiser
2. conclusie van antwoord door gedaagde
3. conclusie van dupliek
4. conclusie van repliek _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: ma 18 nov 2013 11:07 Onderwerp: Re: Tussenvonnis, hoe nu verder? |
|
|
Michael_ST schreef: | Ik ben zelf naar de Kantonrechter gestapt en deze heeft in mijn zaak nu een tussenvonnis gewezen.
Nu ben ik zelf geen jurist o.i.d. maar ik moet nu reageren. Hoe doe je dat en hoe heet dat? Ik bedoel.. het zal toch geen "conclusie van tussenvonnis" heten verwacht ik.
Moet zo'n reactie hetzelfde worden geschreven als een conclusie van antwoord o.i.d. ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Michael |
Akte na tussenvonnis, conclusie na tussenvonnis, of gewoon akte of conclusie. De naam die je aan het stuk geeft is niet zo relevant, het gaat natuurlijk om de inhoud. |
|
|
|
 |
|