|
Auteur |
Bericht |
djfadeout
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 14 nov 2012 22:29 Onderwerp: Tuin wordt ingekort. |
|
|
Beste lezers,
Sinds kort woon ik in een huurhuis van de woningbouwvereniging. Er werd al verteld dat er ongeveer drie meter van onze tuin afgehaald zou worden om achter de tuin een mooier pad (er ligt namelijk al een pad) te maken. Hiervoor kreeg ik een brief of ik hiermee akkoord zou gaan. Uiteraard wil ik liever een grotere tuin dus ging ik niet akkoord maar nu zegt de opzichter dat, omdat alle andere bewoners van mijn blok wel akkoord zijn gegaan, het plan toch doorgaat. 70 procent van de bewoners zouden akkoord moeten gaan om het plan voort te zetten, blijkbaar is dit ook het geval. Maar mag de gemeente/woningbouwvereniging nu wel gewoon die drie meter van mijn tuin afhalen? Eerder werd ons namelijk verteld door de opzichter dat wanneer ik niet akkoord zou gaan, het plan ook niet door zou gaan. Zou ik dit kunnen aanvechten?
Ik hoop snel van iemand wat te horen.
Met vriendelijke groet,
Tim Dobbelaer |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 15 nov 2012 10:51 Onderwerp: |
|
|
Dag,
Ik heb hier eigenlijk niet zoveel verstand van, maar logischerwijze zou ik zeggen dat de beslissingsbevoegdheid bij de eigenares van de grond ligt, dus de woningbouwvereniging.
Misschien, dat u wel vermindering van de huurprijs kunt vorderen bij de huurcommissie.
Met vriendelijke groet,
Marja |
|
|
|
 |
|