|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 22 apr 2009 18:41 Onderwerp: |
|
|
Gaan we vanavond horen hoe en waarom hij het heeft gedaan?  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 11:46 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Gaan we vanavond horen hoe en waarom hij het heeft gedaan?  |
En? Heeft iemand het gezien?
Ik was 50 first dates aan het kijken  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 22:43 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: | En? Heeft iemand het gezien? |
Niet gekeken, maar ik kom op dit tegen:
Quote: | Louwes wilde bij de boekpresentatie voor eens en altijd gezegd hebben dat hij de weduwe niet heeft vermoord. ''Alleen al het idee dat ik tot zo'n daad in staat zou zijn is onbegrijpelijk'', zei de inmiddels vrijgekomen Louwes donderdag bij de presentatie van zijn boek 'Schuldig'. |
Als hij met zo'n argument komt is nader bewijs voor mij niet meer nodig  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Basa
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 256
|
|
|
|
 |
sabri
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 24 apr 2009 0:06 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het via rtlgemist.nl bekeken en moet zeggen dat ik op zich ook wel weer aan het twijfelen ben gebracht. Afgelopen zomervakantie heb ik me in het kader van een ik-vind-het-interessant projectje alle uitspraken gelezen en het dossier van Maurice de H. doorgenomen maar vond juist het DNA-spoor op de blouse wel een redelijk overtuigend bewijsmiddel, naast het getraceerde telefoongesprek. Het verweer ten aanzien van dat laatste bewijsmiddel vond ik wat zwak.
Nu het DNA-bewijs door de experts weer onderuit wordt gehaald blijft er niet zo heel veel direct bewijs meer over.
Al met al is er denk ik te veel geblunderd in deze zaak om de bewijsmiddelen nog te vertrouwen en kan ik er in elk geval vrede mee hebben als er vrijspraak komt: in dubio pro reo. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 apr 2009 9:41 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Louwes wilde bij de boekpresentatie voor eens en altijd gezegd hebben dat hij de weduwe niet heeft vermoord. ''Alleen al het idee dat ik tot zo'n daad in staat zou zijn is onbegrijpelijk'', zei de inmiddels vrijgekomen Louwes donderdag bij de presentatie van zijn boek 'Schuldig'.
Als hij met zo'n argument komt is nader bewijs voor mij niet meer nodig  | Voor het geval EL het niet gedaan heeft, vind ik het geen vreemde uitspraak; in elk geval is het m.i. geen bewijs; ook die Marokkaan bleek niet gestoord, nadat hij niet wilde meewerken na een desbetreffende veroordeling, http://www.volkskrant.nl/vk-online/20090321/public/index.html pag 3.
Tunnelvisie/groepsdenken??
Bij P&W zei EL, dat in de gevangenis iedereen overtuigd was van zijn onschuld; een andere tunnel? |
|
|
|
 |
|