Peteroomen123
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 18:41 Onderwerp: Tentamentraining Bestuursrecht gezocht |
|
|
Beste mederechtenstudenten,
Ik ben zelf nu bijna klaar met mijn bachelor fiscaal recht, echter het enige vak wat mij zorgen baart is het vak Bestuursrecht. Hiervoor zoek ik tentamentraining van iemand die snapt hoe de vork in de steel zit. Ik heb nu tot twee maal toe een 5 gehaald voor het tentamen. Dit terwijl ik de materie redelijk begrijp. Ik maak fouten, en verlies punten, door de wijze waarop ik de tentamenvragen beantwoord. Over het algemeen haal ik 7ens en 8en, maar dit vak zit mij tegen.
Ik zoek dus iemand die over het didactisch vermogen beschikt om mij duidelijk te gaan vertellen wat er van mij verwacht wordt op het tentamen, hoe de docent graag ziet dat de tentamenvraag beantwoord wordt, en zelf zeer bedreven is in het bestuursrecht, en hier ook veel mee bezig is vanwege een master bestuursrecht, of werk met het bestuursrecht.
Gelet op het feit dat ik nogal wat kennis van je vraag, ben ik uiteraard bereid om hier een prima vergoeding tegenover te stellen. Welke vergoeding, en onder welke voorwaarden(uurtarief of vaste som voor totaal) zullen we samen overeenkomen.
Het tentamen bestuursrecht heb ik in week 25, dit is 20 juni - 27 juni. Het weekend daarvoor geniet mijn voorkeur.
Ga er niet vanuit dat de hulp voor 1 of 2 uurtjes is, indien jij degene ben die ik zoek heb ik je nodig voor de tijd die het kost om mij bij te brengen hoe het werkt, dus sowieso wel minimaal een volle dag.
Indien je mij kan helpen kan je mij e-mailen op p.oomen@student.uva.nl.
Zet je naam en telefoonnummer in de e-mail dan neem ik contact met je op. |
|