Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
cojotie
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 23 mrt 2010 21:57 Onderwerp: T-mobile schrapt dagbundel uit prijslijst |
|
|
T-mobile adverteerdt in hun prijslijst dat je gebruik kan maken van mobiel internet in het buitenland. je kan dan 10 mb gebruiken voor maximaal 5 euro daarna gaat de snelheid naar 16/16 kbps.
nu schrappen ze deze regeling waar ik toen explicit voor gekozen had.
want zonder web'n'walk kan geen geen gebruik maken van deze optie.
hier voor komt in de plaats de nieuwe eu wet dat je voor maximaal 60 euro mag internetten in het buitenland. bij het bereiken van dit bedrag wordt de verbinding verbroken, een MB kost hier 2 euro.
even terug komend op die 5 euro met deze regeling kan ik 12 dagen a 10mb per dag internetten voor 60 euro.
moet ik hier mee akkoord gaan t-mobile zegt dat dit niets te maken heb met de web'n'walk bundel maar zonder dit kan ik niet van de optie gebruikmaken.
kan ik nu mijn contract beeidingen? ik zit al jaren bij T-mobile en ben nog steeds tevreden. maar ik zou graag willen weten of ik wel of geen gelijk hier in heb.
gr lowie |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|